روان صحبت کردن در زبان انگلیسی

برای همه ما پیش آمده که در محل کار یا کلاس زبان و در بین دوستان کسی میباشد که انگلیسی را بسیار روان صحبت میکند و همه ما خواهان صحبت کردن روان انگلیسی بودیم اما نمیتوانستیم. حال در این مطلب ما راه کار هایی را به شما معرفی میکنیم که با انجام این کار ها میتوانید در کمترین زمان ممکن انگلیسی را بسیار روان صحبت کنید. در این مطلب بهترین روش های مکالمه را می آموزید این روش نتیجه سال ها تجربه در آموزش و یادگیری زبان انگلیسی میباشد. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

روش های روان صحبت کردن در زبان انگلیسی

در ادامه با چند توصیه ساده راز روان صحبت کردن زبان انگلیسی را می آموزید.

روش های روان صحبت کردن در زبان انگلیسی

  • انگلیسی زبان عجیبی نمی باشد.

گاهی میتوانید الگو های منظمی را در زبان انگلیسی بیابید، اما گاهی هم سوالی برای ما پیش می آید که این چگونه آمده است؟ برای مثال چرا کلمه “mice” جمع کلمه “mouse” است اما “horses” جمع کلمه “horse” است؟

استثناها در قواعد زبان انگلیسی بسیار زیاد میباشد در این مواقع اگر سعی کنید که برای هر کدام از این مسائل که برایتان پیش می آید دلایل منطقی بیابید در روان صحبت کردن متوقف خواهید شد. گاهی انگلیسی عجیب و غیر قابل توضیح میباشد بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که خود را زیاد در گیر این استثناها نکرده و سعی کنید آن ها را حفظ کنید و به سوی موفقیت پیش روید.

  • اعتماد به نفس داشته باشید.

تجربه ثابت کرده اکثر افرادی که نمیتوانند به زبان انگلیسی صحبت کنند همان کسانی هستند که می گویند از انگلیسی صحبت کردن می‌ترسم. می‌ترسم سایر افراد مرا قضاوت و یا مسخره کنند! این افراد باید تلاش کنند با ترس‌های خود رو به رو شوند. همین حالا یک پارتنر برای خود بیابید و در بخش مکالمه بی نهایت با پارتنر شروع به تمرین کنید. همچنین پیشنهاد می‌شود که از موضوعات جذاب برای تمرین اسپیکینگ استفاده نمایید.

  • برای زبان انگلیسی وقت بگذارید.

همانطور که میدانید مطالعه انگلیسی به مدت ۱ ساعت در طول هفته برای پیشرفت واقعی کافی نمیباشد. برای پیشرفت سریع در زبان انگلیسی بهترین راه این است که روزانه حداقل ۱۰ دقیقه وقت برای تمرین کردن بگذارید. هربار که مطالعه می کنید بیشتر در آن غرق شوید و خود را برای شنیدن، خواندن، و گفتن چیزهایی که فکر می کنید برای شما بیش از حد مشکل باشد، به زبان انگلیسی، به چالش بکشید. اگر می خواهید روان انگلیسی صحبت کنید باید آن را بخش ضروری زندگیتان قرار دهید.

بیشتر بخوانید: بهترین روش ها برای تلفظ لغات انگلیسی

  • به انگلیسی زبانان گوش دهید.

چگونه میتوان انگلیسی را روان صحبت کرد

زمانی که زبان آموزان به یک انگلیسی زبان گوش می دهند  بر درک تمام کلمات تاکید دارند. این قطعا مهم است اما می توانید خیلی بیشتر از گوش دادن بیاموزید. تنها برای درک معنی کلمات تلاش نکنید بلکه به روشی که فرد کلمات را می گوید هم توجه کنید. توجه کنید کدام کلمات را در جمله به هم وصل می کند یا کی به جای “you” از “ya” استفاده می کنند. سعی کنید از این جزئیات استفاده کنید تا انگلیسی شما طبیعی تر بنظر برسد.

  • تمرین کنید.

یک اصطلاح در زبان انگلیسی است که میگویید ” اگر از آن استفاده نکنی به هدر می رود” این اصطلاح به این معنا است که اگر مطلبی که آموخته اید را تمرین نکنید از یادتان میرود. با در نظر داشتن این ایده میتوانید کلمات انگلیسی را بیاموزید. شما با استفاده از یک کلمه که آن را تازه آموخته اید میتوانید آن را در ذهن خود حفظ کنید.

  • بیش از اندازه وارد دستور زبان نشوید.

کلید یادگیری زبان انگلیسی یافتن تعادل بین مطالعه و تمرین میباشد. روان صحبت کردن انگلیسی  با دانستن خوب دستور زبان انگلیسی برابر نمیباشد حتی انگلیسی زبان ها اشتباهات گرامری دارند. روان صحبت کردن به معنای توانایی برقراری ارتباط میباشد. برای همین گاه مهم است که کتابهای دستور زبان را کنار بگذارید تا بتوانید آن مهارت های نوشتن، خواندن، گوش دادن و صحبت کردن را در جهان واقعی تمرین کنید.

  • جملات کامل بیاموزید.

یاد گرفتن عبارات انگلیسی و کلمات جدید به همراه مثال‌ها و نحوه کاربرد آن‌ها در جملات به شما کمک می‌کند تا سریعتر در مکالمه روان شوید. برای یادگیری لغات جدید با مثال، تلفظ آن‌ها و نحوه کاربرد آن‌ها در جمله از لغات سطح ‌بندی شده استفاده کنید

  • از منابع قابل دسترسی استفاده کنید.

تقویت مکالمه زبان انگلیسی

امروزه با وجود اینترنت وبسایت‌های آموزش زبان منابع خوب و قابل دسترسی در اختیار دارید. سعی کنید وبسایتی را انتخاب نمایید که همواره به روز رسانی می‌شود و هر روز می‌توانید موضوعات جدید از آن یاد بگیرید. خود را متعهد کنید که هر روز یک لغت جدید بیاموزید.

  • عبارت ها را بیاموزید.

روان صحبت کردن انگلیسی یعنی بتوانید افکار، احساسات و ایده های خود را بیان کنید. انگلیسی در زندگی روزانه شما مفید تر میباشد اگر که عبارات کامل را مطالعه کنید و بیاموزید به جای اینکه فقط کلمه و فعل بخوانید. با تفکر در مورد عباراتی شروع کنید که معمولا در زبان مادری تان از آن بسیار استفاده می کنید  و بعد یادبگیرید که چطور انها را به انگلیسی بگویید.

شما عزیزان میتوانید برای تقویت مکالمه زبان انگلیسی خود در کلاس های تدریس خصوصی مکالمه ما شرکت کنید.جهت مشاوره و تعیین سطح رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید.

تلفن تماس: ۰۹۳۵۲۱۲۰۰۳۱ و ۰۲۱-۲۶۴۲۲۲۸۷

امتیاز دهی از راست به چپ است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *