تدریس خصوصی PTE

برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی PTE

برای آمادگی در آزمون PTE می توانید، کلاس تدریس خصوصی PTE را در مجموعه آیلتسر که زیر نظر کادری مجرب از بهترین اساتید PTE برگزار می شود انتخاب نمایید.

پیش از آنکه در مورد آزمون PTE به طور کامل توضیح دهیم لازم است بدانید کلاس تدریس خصوصی PTE در مجموعه آیلتسر با ویژگی های منحصر بفرد خود برگزار میشود و در ابتدا شما تعیین سطح خواهید شد و با معرفی بروزترین منابع و برنامه ریزی اصولی با توجه به مهلت شما برای شرکت در آزمون PTE شما را یاری خواهیم کرد تا به نمره دلخواه PTE خود برسید.

همچنین کلاس تدریس خصوصی PTE به صورت آنلاین نیز برگزار می شود و عزیزانی که بنا به هر دلیلی نمیتوانند در کلاسهای حضوری شرکت کنند میتوانید از طریق تدریس خصوصی آنلاین زبان جلسات را دنبال کنند.

هم اکنون با تماس با مجموعه آیلتسر از جلسه رایگان مشاوره و تعیین سطح رایگان بهره مند شوید.

کلاس خصوصی PTE

آزمون PTE  چیست ؟

یکی دیگر از آزمون های زبان در دنیا آزمون PTE است که مثل آیلتس و تافل اعتبار جهانی دارد و برای ادامه تحصیل و مهاجرت قابل قبول است.این آزمون توسط سازمان  PEARSON که ناشر انتشارات Longman  میباشد برگزار میشود.

PTE  مخفف عبارت The Pearsn Test Of English   است . این آزمون همانند تافل با استفاده از کامپیوتر و اینترنت انجام می شود.  چهار مهارت اصلی  زبان از جمله Speaking , Redaing , Listening  و  Writing  ارزیابی میشود .

نکته قابل توجه این است که تمامی دانشگاه های دنیا ، مدرک این آزمون را مثل تافل و آیلتس قبول ندارند و ممکن است فقط  برای رشته و مقطع تحصیلی خاصی مورد قبول واقع شود. برای همین بهتر است قبل از این که برای این آزمون اقدام کنید، مطمئن شوید که آیا دانشگاه مورد نظرتان این مدرک را قبل میکند یا نه؟

در این آزمون علاوه بر چهار مهارت اصلی به مهارت های دیگر نیز نمره داده می شود از جمله :‌

  • grammar
  • oral fluency
  • pronunciation
  • spelling
  • vocabulary
  • written discourse

 

مزیت آزمون PTE

از مهمترین مزایای آزمون General PTE  می توان به منقضی نشدن این مدرک بر خلاف آزمونهای آیلتس و تافل اشاره کرد.

بخش های مختلف آزمون PTE

فرمت کلی آزمون PTE به شکل زیر است:

بخش اول Speaking & Writing

۷۷ تا ۹۳ دقیقه زمان برای این قسمت لازم است و شامل موارد زیر است:
– معرفی شخصی
– خواندن بلند read Aloud
– تکرار جمله
– توصیف تصویر
– تکرار یک lecture
– جواب به سوالات کوتاه
– خلاصه کردن متن ( یک جمله )
– خلاصه کردن متن ( یک پاراگراف )
– مقاله ( ۲۰ دقیقه )

بخش دوم Reading

۳۱ تا ۴۰ دقیقه زمان برای
– سوالات چند گزینه ای
– چیدن پاراگراف ها
– پر کردن جاهای خالی
( ۱۰ دقیقه برای استراحت به صورت اختیاری )

بخش سوم Listening

۴۵ تا ۵۷ دقیقه برای:
خلاصه کردن یک بخش Speaking
– سوالات چند گزینه ای
– پر کردن جای خالی
– مشخص کردن ( highlight ) کردن خلاصه درست
– مشخص کردن کلمات ناردست

ساختار آزمون PTE

انواع آزمون PTE

آزمون پی تی ای هر هفته در ۳ نوع برگزار می شود:

آکادمیک (Academic PTE)

عمومی (General PTE)

کودکان و نوجوانان (Young Learners PTE)

هر کدام از آزمون ها برای اهداف خاصی کارایی دارند و داوطلبان با توجه به نیاز خود انتخاب می کنند.

به کاربرد هریک از انواع آزمون پی‌تی‌ای میپردازیم:

آکادمیک (Academic PTE)

بخش اول: نوشتن و صحبت کردن است که ۷۷ تا ۹۳ دقیقه زمان دارد و شامل بخشهای معرفی شخصی، خواندن با صدای بلند، توصیف تصویر، تکرار جمله و خلاصه کردن متن (در حد یک جمله) است.

بخش دوم: خواندن است که ۳۱ تا ۴۰ دقیقه زمان دارد و سوالات این بخش چند گزینه‌ای، پر کردن جاهای خالی و چیدن پاراگراف است.

بخش سوم: شنیدن است که دارای سوالات چند گزینه‌ای، پر کردن جای خالی، مشخص کردن کلمات نادرست و خلاصه کردن یک بخش Listening است.

عمومی (General PTE)

بخش اول: نگارش است که مهارت های Listening , Reading, Comprehension Writing, را بررسی می کند.

بخش دوم: صحبت کردن است که توسط یک بازرس ارزیابی می شوید.

کودکان و نوجوانان (Young Learners PTE)

این آزمون یکی از جذاب ترین آزمون های زبان برای کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۳ سال است و در چهار سطح بسیار جذاب طراحی شده است. آنها ماجراهای یک خانواده انگلیسی را در قالب سرگرمی تجربه می کنند که تنوع اتفاقات و شخصیت ها باعث لذت بردن کودکان از آزمون می شود. به جای تمرکز بر واژگان و توانایی بیان اصطلاحات کودکان روی توانایی آن ها در استفاده از زبان در موقعیت تاکید شده است.

انواع آزمون PTE

نمره آزمون PTE چگونه محاسبه می‌شود؟

یکی از تفاوت‌های آزمون پی تی ای با آیلتس در میزان نمره قبولی است. همانطور که می دانید نمرات آیلتس از ۱ تا ۹ محاسبه می‌شود در‌حالی که نمره آزمون PTE از ۹۰-۱۰ است و نمره ۷ آیلتس معادل ۶۵ در PTE است در حالی که کسب نمره ۶۵ در PTE کمی راحت تر از ۷ آیلتس به نظر می آید.

زمان و مراکز آزمون PTE

پیرسون در بیش از ۴۵ کشور و حدود ۲۵۰ شهر مرکز رسمی برگزاری آزمون دارد .شما برای امتحان PTE باید در یکی از این مراکز حاضر شوید و امکان غیرحضوری و آنلاین وجود ندارد.

این آزمون در هر هفته برگزار می شود ولی در کشور ما هیچ مرکزی این آزمون را برگزار نکرده و شما برای شرکت در این آزمون می بایست به کشورها همسایه از جمله ترکیه ٬ دبی  سفر کرده و در آزمون شرکت نمایید. از لحاظ هزینه ای ثبت نام آزمون در کشور ترکیه ارزان تر از دبی می باشد.

دلیل محبوبیت آزمون PTE

بسیاری از زبان آموزان که قصد مهاجرت به استرالیا و نیوزلند را دارند استقبال کردند .یکی دیگر از دلایل محبوبیت این آزمون  آسان و راحت تر بودن آن نسبت به آزمون تافل  و آیللتس است.

آزمون به صورت هفتگی برگزار می شود و نتایج آزمون PTE حداکثر تا ۵ روز کاری اعلام می شود. به همین دلیل تعداد زیادی به شرکت در آن علاقمند شدند زیرا امکان شرکت مجدد در آزمون هم به راحتی و با فاصله زمانی کم بعد از اعلام نتایج امکان پذیر است.

ویژگی های آزمون پی تی ای PTE که آن را از دیگر آزمون های زبان انگلیسی متمایز می کند:

  • برای شرکت در آزمون پی تی ای آکادمیک باید حداقل ۱۶ ساله باشید. اگر ۱۶ یا ۱۷ ساله هستید باید فرم رضایت والدین به همراه امضای آن ها را قبل از آزمون ارائه دهید. برای افراد بالای ۱۸ سال این کار الزامی نیست.
  • آزمون پی تی ای تمام ۳۶۰ روز سال در بیش از ۲۵۰ سنتر و ۵۰ کشور در سرتاسر جهان برگزار می شود.شما چندین بار میتوانید در آزمون پی تی ای آکادمیک شرکت کنید. در صورت نگرفتن نمره مورد نظر پس از مشاهده نمره برای ثبت نام مجدد اقدام نمایید.

نمره شما پس از پنج روز کاری قابل مشاهده است.

  • پس از آزمون، شما یک دعوت نامه ایمیلی دریافت می کنید که از شما خواسته شده که نظرات خود را در خصوص آزمون PTE آکادمیک ارائه کنید.
  • داشتن سیستم خودکار تصحیح؛ سیستم تصحیح خودکار PTE بی طرف است یعنی عوامل خارجی مانند ظاهر شما، شخصیت شما یا زبان بدن شما نمی توانند بر نمره شما اثر سوء داشته باشند. سیستم تصحیح خودکار PTE به این معناست که شما می توانید مطمئن باشید که فقط عملکرد زبانی شما مورد ارزیابی قرار می گیرد و نه چیز دیگه. علاوه بر این، موسساتی که این نمرات برای آنها ارسال خواهد شد مطمئن می شوند که نمره شما دقیق و صحیح است و نمایانگر توانایی زبان انگلیسی شماست.
  • برای آزمون پی تی ای ( PTE ) آکادمیک، شما باید گذرنامه یا مدارک هویتی معتبر به همراه داشته باشید، تا بتوانید به مرکز آزمون PTE وارد شوید؛ در غیر این صورت، به شما اجازه شروع آزمون داده نمی شود. باید ۳۰ دقیقه قبل از شروع آزمون PTE در محل آزمون حضور پیدا کنید.

کتاب های آزمون PTE

اولین کتاب در زمینه آمادگی آزمون PTE کتاب The official guide to PTE academic  میباشد . این کتاب دارای ویژگی های زیر میباشد:

  • این کتاب به عنوان منبع اصلی آزمون PTE میباشد
  • این کتاب شامل ۲ حلقه CD آموزشی نیز میباشد
  • این کتاب شامل ۴ تست PTE  نیز میباشد

از دیگر منابع آزمون  PTE کتاب Practice tests with plus key میباشد. این کتاب شامل :

  • این کتاب شامل ۴ تست واقعی آزمون PTE میباشد
  • این کتاب شامل تکنیک های آموزشی PTE میباشد
  • این کتاب شامل فایل های صوتی آموزشی نیز میباشد

از دیگر منابع میتوان به PTE academic testbuilder اشاره کرد که نسبتا منبع جدید میباشد.

 

برای آگاهی از شرایط شرکت در کلاس تدریس خصوصی PTE می توانید با شماره ۲۶۴۲۲۲۸۷-۰۲۱ تماس بگیرید.

امکان برگزاری کلاس ها به صورت آنلاین هم هست؟

بله اگر شما به هر دلیلی توانایی شرکت در کلاس های حضوری را نداشته باشید برای شما به صورت آنلاین برگزار می شود.

هزینه کلاس ها چقدره؟

برای اطلاع دقیق از هزینه ها و جلسه رایگان مشاوره با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به آموزشگاه مراجعه کنید.

مکان و ساعت کلاسو میشه خودمون مشخص کنیم؟

بله کلاس ها در هر مکانی که شما بخواهید و در ساعت مشخص شده شما برگزار می شود.

تضمینی وجود داره که تو آزمون نمره خوب بیاریم؟

در ابتدا همه چیز به شما و تلاشتان بستگی دارد، اما در کلاس خصوصی پی تی ای شما زیر نظر بهترین استاد قرار خواهید گرفت و تمام نکات مهم به شما گفته خواهد شد پس قطعا بی تاثیر نیست.