تدریس خصوصی مکالمه

تدریس خصوصی مکالمه با شرکت در کلاس های گروهی آموزشگاه های زبان به هیچ وجه قابل مقایسه نیست. چرا که کلاس های آموزشگاه های زبان عموما در زمان بسیار طولانی، با تعداد بیش از حد دانش آموزان و کیفیت بسیار پایین برگزار می گردد.

تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی از آنجا که می تواند در مدت زمان بسیار کم دانشجویان را برای اهداف خود آماده نماید یکی از موثرترین راه ها برای آموزش زبان انگلیسی است.بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی شرکت در کلاس های خصوصی زبان می باشد، کلاس های عمومی به علت تعداد زیاد دانش پژوهان در کلاس و کوتاه بودن زمان بیشتر زبان آموزان باصرف هزینه و زمان خود باز هم ممکن است دچار ابهاماتی و مشکلاتی در این زبان باشند.

تدریس خصوصی مکالمه

در تدریس خصوصی زبان انگلیسی انعطاف پذیری بسیار زیادی وجود دارد و این باعث میشود شما عزیزان راحت تر و سریع تر به اهداف خود از یادگیری زبان انگلیسی برسید.

ویژگی های تدریس خصوصی مکالمه انگلیسی

کلاس های خصوصی مکالمه زبان انگلیسی در آیلتسر ویژگی های خاصی دارد که یادگیری زبان انگلیسی را کاملا از کلاسهای زبان رایج در آموزشگاه های زبان متمایز میسازد. برخی از این ویژگی ها شامل موارد ذیل می باشند:

  • انتخاب روز کلاس به عهده زبان آموز
  • انتخاب ساعت برگزاری کلاس به انتخاب زبان آموز
  • انتخاب استاد مربوطه به عهده زبان آموز
  • تعیین هدف دوره توسط زبان آموز
  • امکان برگزاری دوره در هر سطح زبانی
  • امکان برگزاری کلاس در محل موسسه ، محل کار شاگرد و یا منزل وی
  • امکان برگزاری کلاس برای دو نفر با پرداخت هزینه تنها یک نفر
  • بررسی پیشرفت ها و ضعف های شما در بازه زمانی های کوتاه
  • امکان استفاده از مشاوره رایگان توسط مشاورین آموزشی سراسر دوره

تدریس خصوصی مکالمه انگلیسی

مزایای تدریس خصوصی مکالمه انگلیسی

۱- آموزش نحوه ی صحیح مطالعه و یادگیری زبان انگلیسی.

۲- استفاده از شیوه های جانبی همچون کاربرد فیلم، موزیک، داستان، بازی های چند نفره به منظور تقویت جنبه ی ناخودآگاه یادگیری.

۳ -پشتیبانی و همکاری دائمی حتی پس از پایان کلاس ها تا اتمام مراحل مهاجرت(حتی در خارج از کشور) یا گرفتن مدارک بین المللی.

۴-ارائه متریال همچون کتاب، فیلم، موزیک و ویدئو کلیپ برای تمرین و یادگیری بیشتردر کنارکتاب اصلی در هر جلسه به صورت رایگان.

۵-تقویت تمامی مهارت های زبان همچون Speaking ,Reading ,Writing ,Listening به صورت مجزا و به روش صحیح و اصولی.

۶-برگزاری آزمون های آزمایشی دوره ای به منظور سنجش میزان پیشرفت به صورت منظم.

۷-آموزش روش های نوین در یادگیری گرامر Grammar و حفظ لغات و اصطلاحات.

مزایای تدیس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی

تقویت مکالمه در زبان انگلیسی

سال‌ها کار و تجربه در زمینه آموزش زبان انگلیسی به ما نشان داده که تقویت مکالمه زبان انگلیسی، یکی از اصلی‌ترین خواسته‌ها و اهداف تمام زبان آموزان است.

به جرات می‌توانیم بگوییم توانایی مکالمه به زبان انگلیسی منعکس کننده تمام مهارت‌های دیگر شما است.

در میان مهارت‌ های اصلی زبان انگلیسی، صحبت کردن (Speaking) معمولا آخرین مهارتی است که بهبود پیدا می‌کند. زبان آموزان فراوانی وجود دارند که با وجود دانش بالای زبان انگلیسی (گرامر و واژگان) و توانایی قابل قبولی در گوش کردن، خواندن و نوشتن، هنوز در برقراری ارتباط کلامی به زبان انگلیسی مشکل دارند.

مشکل در صحبت کردن به زبان انگلیسی انواع مختلفی داشته و دلایل گوناگونی دارد. البته هر مشکل هم راه حلی دارد.

وقتی که در جایی هستید که به زبان انگلیسی خیلی صحبت نمی‌شود و شما می‌خواهید مکالمه‌ی انگلیسی یاد بگیرید، ممکن است دریافت ورودی واقعی به زبان انگلیسی سخت باشد. پس چطور می‌توانیم تقریبا مانند یک انگلیسی‌زبان صحبت کنیم؟

کتاب‌های درسی -به همراه سایر منابع آموزش زبان انگلیسی، برای کسانی که زبان اول‌شان انگلیسی نیست – کاری می‌کنند که مکالمه زبان انگلیسی ساده‌تر و روان‌تر به‌نظر آید. در این منابع، اصطلاحات،‌ زبان روزمره، لهجه، سرعت زیاد مکالمه و نکات غلط گرامری حذف می‌شوند، تا درک آسان‌تری از زبان انگلیسی برای شما ایجاد شود.

قبل از اینکه تمرین مکالمه را شروع کنید، باید تمرین درک زبان انگلیسی واقعی را شروع کنید.

  • یکی از راه های صحبت کردن به زبان دیگه اینه که خودتون رو مجبور به حرف زدن کنید و یه چیزی بگید.

به عبارت دیگه فقط سعی کنید یه چیزی بگید. انقد سعی نکنید همه چی درست و بدون غلط باشه. اگه می خواید زود زبونتون راه بیفته باید خجالت رو بذارید کنار.  به دیگرون و به خودتون انرژی منفی ندید، هی نگید چیزی برای اینکه بتونید صحبت کنید بلد نیستید یا توی فلان جمع و با فلان همکلاسی و یا دوست روتون نمیشه انگلیسی صحبت کنید.
بهترین راهی که می تونید سرعت یادگیری مکالمتون رو افزایش بدید باز هم تاکید می کنیم تمرین کردنه! خب تمرین کردن یعنی اینکه حرف بزنید. یه چیزی بگید… همه ی تمرین های جانبی و روش هایی که وجود داره می تونن کمک کننده باشن

  • به جای کلمه، عبارت یاد بگیرید.

بعضی از کلمات یک معنی واحد دارن ولی وقتی در عبارتی و با سایر کلمات استفاده می شن به طور کلی معناشون متفاوت میشه. مثلا عبارت “I ran around” به معنای دویدن بی هدف است ولی اگه دو کلمه ی دیگه بهش اضافه بشه مثلا “I ran around the park” که مخالف معنی قبلی است. هر چی بیشتر گوش بدید و کتاب بخونید بیشتر می تونید این تفاوت ها رو بیابید.

علاوه بر این ها، با استفاده از این روش می تونید جای درست کلمات در یه عبارت رو یاد بگیرید. مثلا عبارات  “Bread and butter” و “butter and bread”معنای مشابهی دارن اما عبارت درست که ترتیب صحیحی داره”bread and butter ” است.

  • پادکستهای صوتی

عمده زبان آموزان بیشتر می خوانند و کمتر به دیالوگهای انگلیسی گوش می دهند. توجه کنید کودکان هنگام آموختن زبان، ابتدا گوش می دهند، بعد صحبت می کنند و پس از آن می آموزند که چگونه بخوانند و بنویسند.

اگر می خواهید در مکالمه موفق شوید، مدت بیشتری را برای گوش دادن به فایلهای صوتی سپری کنید. سعی کنید تا با یک برنامه مستمر روزانه، مدتی را به شنیدن فایلهای صوتی و پادکستهای آموزشی مکالمه اختصاص دهید.

  • مکالمه های واقعی گوش دهید.

اگر در یک کشور انگلیسی زبان زندگی کنید، هنگام مواجه شدن با مخاطبین Native ، جملات و اصطلاحات واقعی را سریعتر خواهید آموخت.

اگر به دوستان Native دسترسی ندارید، می توانید دیالوگهای واقعی را با تماشا کردن فیلمهای داستانی و همچنین گوش کردن فایلهای صوتی اصلی، استخراج نمایید. پیشنهاد می کنم دیالوگهای آموخته شده را در یک دفتر کوچک، یادداشت نمایید تا در اوقات فراغت به راحتی به مطالعه آن بپردازید.

  • ریلکس باشید و مثبت بیندیشید

به یاد داشته باشید اگر در حین مکالمه لغتی را فراموش کردید، چیز مهمی نیست… کاملا طبیعی است، پس عصبی نشوید.

قبل از شروع هر مکالمه سه بار به خود بگویید I can speak English تا اعتماد به نفستان افزایش یابد.

کلاس خصوصی به صورت غیر حضوری هم برگزار می کنید؟

بله امکان برگزاری کلاس ها به صورت آنلاین و غیر حضوری نیز وجود دارد.

هزینه کلاس خصوصی مکالمه چقدره؟

برای اطلاع دقیق از هزینه ها و جلسه رایگان مشاوره باید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و یا به صورت حضوری تشریف بیارید.

این امکان هست که محل برگزاری کلاس رو خودمون تعیین کنیم؟

بله میتوانید زمان و مکان کلاس را شما مشخص کنید.

میشه دو نفر تو کلاس های خصوصی شرکت کنیم؟

بله میتوانید دو نفر با پرداخت هزینه تنها برای یک نفر شرکت نمایید.

تضمینی وجود داره که واقعا یاد بگیریم؟

شما در این کلاس ها زیر نظر استاد های حرفه ای قرار میگیرید و تمام پیشرفت ها و ضعف های شما طی این دوره به طور کامل بررسی میشود تا بهترین نتیجه را داشته باشید.

9 thoughts on “تدریس خصوصی مکالمه”

  1. سلام من از طریق اینترنت با سایت شما آشنا شدم و تو کلاس تدریس خصوصی مکالمه ثبت نام کردم
    خیلیییییی راضی بودم
    ممنون از سایت و موسسه خوبتون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *