مشاوره و تعیین سطح آیلتس

مشاوره و تعیین سطح آیلتس در مجموعه آیلتسر به دو صورت زیر انجام میشود:

  • تعیین سطح حضوری
  • تعیین سطح آنلاین

آزمون تعیین سطح آیلتسر یک آزمون شبیه سازی شده آیلتس کاملاً استاندارد می باشد که توسط  اساتید برتر مجموعه آیلتسر طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد. توجه داشته باشید که این آزمون صرفا برای محک و تعیین سطح شما بوده و کاملا آزمون آیلتس را شبیه سازی میکن اما با این تفاوت که ممکن است برای صرفه جویی در وقت شما تعداد بخش های مختلف آزمون کمتر و ساده تر باشد.

این آزمون مطابق با استانداردهای آزمون اصلی آیلتس برگزارمی شود و نمره این آزمون نیز با احتساب استانداردهای آیلتس محاسبه می گردد. پس از این آزمون داوطلب درک مناسبی از سطح خود در آزمون اصلی آیلتس (IELTS) خواهد داشت. ضمنا مشاورین ما براساس نتیجه آزمون, راهنمایی های دقیق تر و کاربردی تری به داوطلب ارائه خواهند داد.

مشاوره رایگان آیلتس برای عزیزانی که نقشه راه برای بدست آوردن نمره آیلتس دلخواه خود هستند.

بخش مشاوره آیلتس مجموعه آیلتسر با هدف راهنمایی و برنامه ریزی صحیح برای مطالعه و شرکت در آزمون آیلتس راه اندازی شد تا پاسخگوی سوالات شما عزیزان بصورت حضوری، تلفنی و آنلاین باشد و با داشتن برنامه ای مشخص و اصولی به اهداف خود در آزمون آیلتس برسید. برای اطلاعات بیشتر و رزرو مشاوره رایگان با ما در تماس باشید و یا به صفحه رزرو مشاوره و یا رزرو تعیین سطح مراجعه فرمایید.