کلاس نیمه گروهی آیلتس

کلاس نیمه گروهی IELTS، این امکان را برای عزیزانی که امکان پرداخت شهریه کلاسهای خصوصی آیلتس را ندارند و یا در جلسه مشاوره آیلتس تشخیص داده میشود که در کلاس نیمه گروهی آیلتس شرکت کنند.

تعداد زیادی از زبان آموزان عزیز هم وقت کمی تا آزمون Ielts خود دارند و هم تمایلی به پرداخت هزینه بالای کلاس خصوصی ندارند و قصد شرکت در دوره های نیمه خصوصی را دارند. مجموعه آیلتسر با فراهم آوردن امکان برگزاری کلاس نیمه گروهی آیلتس با توجه به تعیین سطح اولیه زبان آموزانی که پارتنر های مناسبی هستند را گروه بندی کرده تا در کلاس نیمه خصوصی آیلتس کنار یکدیگر به نمره آیلتس دلخواه خود برسند.

نگران تعیین سطح خود نباشید!!! برای تعیین سطح رایگان حضوری و آنلاین میتوانید به صفحه تعیین سطح مراجعه کنید و دقیقا مانند آزمون آیلتس خود را محک بزنید.

دوره های نیمه خصوصی آیلتسر با همان سرفصل های تدریس خصوصی آیلتس برگزار میشود و حتی ویژگی های منحصر بفردی دارد که در زیر به آنها اشاره میکنیم:

ظرفیت کلاس نیمه گروهی آیلتس

در کلاسهای نیمه خصوصی آیلتسر، فقط و فقط ۴ نفر شرکت میکنند به این معنی که شما نفر پنجمی در این کلاسها نخواهید دید! و این یعنی صرف زمان بسیار بیشتر استاد به صورت انحصاری برای ۴ نفر شرکت کننده این دوره ها.

کتاب و منابع آیلتس

ما هزینه کلیه کتابها و جزوات شما را در دوره های نیمه خصوصی آفرینش، قبلاً پرداخت کرده ایم! هزینه تهیه کتب کلاسهای نیمه خصوصی که گاهاً به ۵۰ هزار تومان هم می رسد، به صورت کاملاً رایگان از سوی آفرینش پرداخت میشود.

برگزاری آزمون آزمایشی آیلتس

آزمونهای آزمایشی IELTS ،شرکت کنندگان در دوره های نیمه خصوصی آیلتسر این امکان را دارند تا در آزمون های آزمایشی آیلتس شرکت کنند.

تصحیح رایتینگ آیلتس Writing زبان آموزان

همواره یکی از دغدغه های زبان آموزان دوره های IELTS پس از پایان دوره کلاسی، تصحیح نمونه Writing های آنها میباشد. در حال حاضر آیلتسر این امکان را در بخش

تصحیح رایتینگ مهیا کرده است. زبان آموزان دوره های نیمه خصوصی آیلتسر از امکان تصحیح رایگان ۳ برگه Writing برخوردارند که از مزایای کلاس نیمه گروهی آیلتس در آیلتسر می باشد.