اپلیکیشن آموزش آیلتس

پیدا کردن زمان برای یادگیری زبان انگلیسی برای تمامی افراد کار سختی می باشد. اگر که قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارید ما در این مطلب اپلیکیشن هایی را به شما معرفی می کنیم که بدون صرف هزینه و به صورت رایگان مهارت های شما در آزمون آیلتس را تقویت می کند. برای آَشنایی با اپلیکیشن آموزش آیلتس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

اپلیکیشن آموزش آیلتس 

بسیار پیش آمده که دوست داشتیم کتاب ها و منابع آیلتس نزدیکمان باشد و در هر فرصتی آن را داشته باشیم و شروع به مرور مطالب کنیم به همین دلیل است که تصمیم داریم تا اپلیکیشن های آیلتس را به شما معرفی کنیم.

همانطور که میدانید بحث آموزش بسیار پیچیده است و هیچ نرم افزاری نمی تواند جای معلم و کلاس را بگیرد، اما این اپلیکیشن ها به عنوان یک رسانه کمک آموزشی جذاب، همیشه همراه، در دسترس و تقریبا ارزان میتواند شما در تقویت مهارت های آیلتس یاری دهد.

  • IELTS Skills

IELTS Skills  برنامه ای بسیار جامع و حرفه ای می باشد. محتوای این اپلیکیشن توسط Sam McCarter، از معروف ترین کارشناسان آموزش زبان انگلیسی است نوشته شده و صاحب تالیفات بسیاری در این زمینه می باشد. این برنامه دارای دو نسخه رایگان و پولی می باشد.

در نسخه پولی این برنامه شما امکان این را دارید که به صورت ویدیویی آزمون اسپیکینگ دهید و کامنت های اگزمینر را بشنوید و همچنین رایتینگتان را تصحیح کنند و اشکالاتتان را برایتان مشخص کنند. این اپلیکیشن شامل نمونه سوالات آزمون آیلتس شامل مهارت Reading ، Listening ، Speaking و Writing می باشد.

دلیل برتری این نرم افزار نسبت به سایر نرم افزار ها این است که آزمون آیلتس را بسیار مفصل و مفید تشریح کرده تا داوطلب بداند که قرار است در چه آزمونی شرکت کند زیرا آشنایی و درک بخش های مختلف یک آزمون به اندازه کسب آمادگی برای آن آزمون دارای اهمیت می باشد.

بیشتر بخوانید: خرید مدرک آیلتس!

  • Road To IELTS

Road To IELTS از دیگر اپلیکیشن های آمادگی شرکت در آزمون آیلتس می باشد. این اپلیکیشن زیر نظر متخصصان کنسولگری بریتانیا ارائه شده است همچنین شامل بیش از ۳۰۰ تمرین تعاملی، ویدئوهای پیشنهادی از سوی سفارت بریتانیا و نکات مربوط به نوع سوالات آزمون آیلتس می باشد.

این برنامه برای تقویت هر چهار مهارت زبان انگلیسی طراحی شده است. از ویژگی های این نرم افزار می توان به راهنمایی های لازم برای کسب بهترین نمره در آزمون آیلتس و تمرینات تعاملی با تمرکز برآشنایی با انواع سوالات آزمون آیلتس پرداخت.

Road To IELTS

  • IELTS Practice & IELTS Test

در این برنامه هزاران سوال در قالب بیش از سیصد آزمون طراحی شده اند و در پایان هر آزمون می توانید به کلید کاملا تشریحی آزمون هم دسترسی داشته باشید. در تولید این نرم افزار از بسیاری از منابع موجه و معتبر آزمون آیلتس استفاده شده است به این معنا که بیش از ۵۰۰۰ واژه در سطح آزمون آیلتس را پوشش داده است.

این برنامه دارای دو نسخه رایگان و پولی از این اپ می باشد که در نسخه رایگان تبلیغات ها ممکن است اذیتتان کنند. در نسخه پولی علاوه بر راحت شدن از شر تبلیغات ها، تعداد آزمون های بیشتری در اختیار خواهید داشت. فراموش نکنید که نباید این آزمون ها را حفظ کنید زیرا اگزمینر های آزمون آیلتس چه در مهارت اسپیکینگ و چه در مهارت رایتینگ به کلیشه ها بسیار دقت می کنند و هوشمندانه متوجه می شوند که داوطلب به موضوع مسلط می باشد یا حفظ کرده است.

تنها اشکالی که بر این اپلیکیشن کاربردی وجود دارد این است که فقط برای گوشی های اندرویدی وجود دارد و مشتریان اپل از داشتنش این برنامه کاربردی بی بهره می باشند.

بیشتر بخوانید: چند ساعت مطالعه برای گرفتن مدرک آیلتس لازم است؟

  • IELTS Speaking

استفاده از این اپلیکیشن برای تقویت گویش زبان انگلیسی توصیه می شود. این برنامه ی کاربردی دارای بیش از ۲۰۰ تمرین speaking با لهجه ی نیتیو اسپیکرها بوده که کاملا مانند آزمون آیلتس شبیه سازی شده است. از ویژگی های این اپلیکیشن میتوان به موارد زیر پرداخت.

تمرین تان را مرور کرده و برای شما مشخص می کند و برای هر بخش از تمرین تان به شما فیدبک می دهد.

قابلیت تنظیم یک برنامه ی مطالعاتی فردی از لحظه ی شروع تمرین تا زمانی که به هدف تعیین شده برسید.

تلاش های روزانه ی شما مورد بررسی قرار می گیرد تا میزان تمرین روزانه ی مورد نیاز شما مشخص شود.

دسته ای از عناوین، برای شما در نظر گرفته شده است که می توانید از میان آن ها انتخاب کنید.

  • IELTS Essentials

IELTS Essentials IELTS Tips برنامه‌ای بوده که مفید بودن خود برای آزمون آیلتس را اثبات کرده است. این برنامه دارای کلمات مهمی می باشد که باید تلفظ صحیح آن ها را بیاموزید. همچنین روش‌هایی برای محاسبه نمره شما و توصیه ۱۰ نکته مهم برای مهارت reading، listening، speaking و writing آزمون آیلتس از ویژگی های نرم افزار IELTS Essentials IELTS Tips است.

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده و توانسته باشیم شما را با اپلیکیشن آموزش آیلتس به خوبی آشنا نماییم. شما میتوانید جهت آمادگی بیشتر برای آزمون در کلاس های تدریس خصوصی آیلتس موسسه آیلتسر شرکت نمایید.

۳/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *