رمان های انگلیسی تقویت زبان

از بهترین راه‌های یادگیری انگلیسی، کتاب‌خوانی می باشد. این کار به شما کمک می کند دایره واژگان انگلیسی خود را افزایش داده و با ساختار‌ گرامر انگلیسی در جمله‌ها آشنا شوید. افراد حرفه ای  برای تقویت زبان انگلیسی، مطالعه داستان کوتاه، داستان بلند و رمان های انگلیسی را پیشنهاد کرده‌اند، بنابراین ما در این مطلب تعدادی رمان انگلیسی مناسب، برای بهبود مهارت‌های انگلیسی را به شما عزیزان معرفی می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

۷ رمان جذاب برای یادگیری زبان انگلیسی

رمان های انگلیسی تقویت زبان

در زیر به معرفی ۷ رمان انگلیسی جذاب می پردازیم.

  1. رمان The Old Man and the Sea

کتاب پیرمرد و دریا یکی از آثار درخشان ارنست همینگوی که از نویسندگان برتر جهان است می باشد. این کتاب بسیار ساده و کوتاه می باشد. با مطالعه این رمان علاوه بر تقویت زبان انگلیسی با یکی از شاهکارهای ادبیات جهان هم آشنا خواهید شد.

  1. رمان Still me

گاهی ممکن است بعضی از شخصیت‌ها چنان در ذهن نویسنده، جان بگیرند، که دیگر نویسنده نمی‌تواند از آن شخصیت به راحتی خداحافظی کند. لوکلارک یا همان پرستار جوان خانم مویز، جزء شخصیت هایی است که تا کتاب سوم همراه خانم مویز آمده است. مطمئن باشید با خواندن این رمان نه تنها از داستانش لذت می برید بلکه در یادگیری زبان انگلیسی هم دو پله بالاتر خواهید رفت.

  1. رمان A Wrinkle In Time

این کتاب در ژانر علمی و تخیلی و سفر در زمان نوشته شده است، همچنین در آن ترکیبی از جملات کوتاه و بلند آورده شده است. جملات کوتاه به شما اجازه می دهند تا راحت تر معنا و ساختار گرامری را پردازش و درک نمایید. این جملات با استفاده از کلمات ساده، تصویری واضح و جذاب را در ذهن مخاطب ساخته و باعث شده آن کلمات به راحتی در ذهن جای گیرد. در این کتاب کلمات بسیاری وجود دارد که اکثر آن‌ها در مکالمات روزمره مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین بخوانید: معرفی پنج کتاب داستان برتر انگلیسی برای تقویت زبان

  1. رمان Tuesdays with Morrie

یکی از بهترین رمان‌ها برای افزایش دانش لغات عمومی،  رمان سه‌شنبه‌ها با موری می باشد. این کتاب دارای لحنی بسیار عامیانه می باشد. همین لحن عامیانه خواننده را با بسیاری از اصطلاحات رایج انگلیسی آشنا می‌کند. در داستان این کتاب موری در نقش یک استاد است که به شاگرد خود پندها و توصیه‌هایی را می‌دهد.

  1. رمان Thirteen Reasons Why

اتفاق هایی که در این داستان افتاده است در زمان حال بوده، به این معنا که نویسنده برای نقل داستان از زمان حال ساده استفاده کرده است. جملات این کتاب کوتاه و شامل لغات نسبتا ساده می‌باشد. این کتاب مناسب کسانی است که در حال یادگیری زبان انگلیسی می باشند زیرا پاراگراف های کوتاه و گرامر ساده در آن آماده است. اگر که به دنبال کتابی با نثر ساده و داستانی گیرا در ژانر اجتماعی هستید، به هیچ وجه مطالعه آن را از دست ندهید.

  1. رمان Death on the Nile

این کتاب معمایی و رازآلود توسط ملکه ژانر جنایی، آگاتا کریستی به رشته تحریر نوشته شده است. نثر این کتاب برخلاف معمای پیچیده قتل، راحت و قابل درک می باشد. همچنین لغات و گرامر استفاده شده در کتاب برای زبان آموزان سطح متوسط و بالاتر بسیار مناسب است. بنابراین اگر به کتاب های چالش برانگیز علاقه دارید رمان Death on the Nile را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید: یادگیری زبان انگلیسی با بازی

  1. رمان تصویر دوریان گری

این رمان توسط نویسنده معروف اسکاتلندی اسکار وایلد می باشد این کتاب زبان هنرمندانه و جادو گونه ای دارد که خواننده را به سرعت شیفته خود می کند. در واقع زمانی شما از خواندن آن لذت خواهید برد که کتاب را به پایان رسانده باشید. این کتاب جزو بهترین کتاب ها برای مطالعه و یادداشت برداری از اصطلاحات و واژگان آن می باشد.

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشیم شما را با رمان های انگلیسی که متناسب با تقویت زبان هستند آشنا نماییم.

 

امتیاز دهی از راست به چپ است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *