بحث آزاد انگلیسی

کلاس های بحث آزاد انگلیسی برای زبان آموزانی که سطح متوسطی دارند جهت ارتقای سطح آنها مناسب است و همچنین این دوره ها مناسب زبان آموزانی میباشد که دارای سطح زبان خوبی هستند، که با حفظ سطح زبانی خود، روان تر صحبت کرده و با اصطلاحات بیشتری آشنا شوند.

این دوره از کلاس‌های بحث آزاد انگلیسی با توجه به روال استاندارد این کلاس‌ها به صورت یک جلسه در هفته برگزار میشود. یک موضوع چالش برانگیز و جذاب برای هر جلسه تعریف خواهد شد و سوالات پیرامون این موضوع به شکلی تعیین می‌شود که رشته افکار حضار در طی جلسه در مسیر صحیح هدایت شود. دراین کلاس برای افراد با سطح زبانی متوسط و بالاتر که قصد تقویت مهارت مکالمه خود را دارند، محیطی مناسب فراهم میشود که بتوانید در یک جمع دوستانه و بدون استرس، در مورد یک موضوع از پیش تعیین شده با دیگران به بحث و گفتگو بپردازید.

اهداف:

  • تقویت مهارت صحبت کردن (Speaking)
  • ایجاد موقعیت های طبیعی و روزمره برای بحث و تبادل نظر
  • ایجاد فضایی که زبان آموزان به راحتی و بدون دغدغه به اظهار نظر بپردازند.
  • آموزش ضمنی برای تمرکز بر موضوع به جای تمرکز بر جزئیات زبان
  • ایجاد فضایی که در آن زبان آموزان با توانش های زبانی متفاوت بتوانند با یکدیگر تعامل داشته باشند  (Mixed Abilities).

 

چطورمیتوانیم در مکالمه زبان انگلیسی روان باشیم؟

 

 

برای همه ما پیش آمده که با فردی در زندگی روزمره خود برخورد کنیم که به راحتی بتواند به زبان انگلیسی صحبت کند اگر علاقه مند به روان صحبت کردن انگلیسی هستید، با ما همراه باشید تا شما را با چند راه کار صحیح و فوق العاده آشنا کنیم.

 

  • انگلیسی زبان عجیبی است!

بسیار پیش آمده که می توانید الگوهای منظم و منطقی در زبان انگلیسی پیدا کنید ، اما گاهی اوقات هم پیش می آید که میگویم: مثلا چرا کلمه “read” بسته به اینکه در مورد زبان حال صحبت کنید یا گذشته به دو شکل متفاوت تلفظ می شود؛ یکی (رید) و یکی (رِد) ؟ و یا اینکه چرا کلمه “mice” جمع کلمه “mouse” است اما “horses” جمع کلمه “horse” است؟

استثنا های بسیاری در زبان انگلیسی هستند. اگر که سعی کنید برای هر چیزی دلیلی پیدا کنید خیلی راحت در روان صحبت کردن انگلیسی متوقف خواهید شد. گاه انگلیسی عجیب و غیر قابل توضیح میباشد پس به جای اینکار بهتر است فقط استثناهای عجیب را حفظ کنید و پیش بروید.

 

مرتبط بخوانید : کلاس فری دیسکاشن

 

  • برای موفقیت در مکالمه انگلیسی با گوش دادن بیشتر یاد بگیرید.

 

بحث آزاد انگلیسی

وقتی بیشتر دانشجویان به یک انگلیسی زبان گوش می دهند بر درک تمام کلمات تاکید دارند. این قطعا مهم است اما می توانید خیلی بیشتر از گوش دادن یاد بگیرید. تنها برای درک معنی کلمات گوش ندهید بلکه به روشی که فرد کلمات را می گوید هم توجه کنید. دقت کنید کدام کلمات را در جمله به هم وصل می کند یا کی به جای “you” از “ya” استفاده می کنند. سعی کنید این جزئیات را دفعه بعدی که صحبت می کنید استفاده کنید تا انگلیسی شما طبیعی تر به نظر برسد.

  • برای تقویت مکالمه انگلیسی عبارتها را یاد بگیرید.

 

روان صحبت کردن انگلیسی یعنی بتوانید افکار، احساسات و ایده هایتان را ابراز کنید. سپس متوجه می شوید که انگلیسی در زندگی روزانه شما مفیدتر خواهد بود البته اگرعبارات کامل را مطالعه کنید به جای اینکه فقط کلمه و فعل بخوانید. با عباراتی شروع کنید که معمولا در زبان مادری تان استفاده می کنید و بعد یادبگیرید که چطور انها را به انگلیسی بگویید.

  • از اشتباه کردن در یادگیری مکالمه نترسید.

گاه قراردادن تمام آن قوانین و کلمات با هم در یک جمله ساده بسیار مشکل میشود. ترس از گفتن یک جمله اشتباه را نداشته باشید. حتی اگر فکر می کنید که دارید اشتباه می کنید به صحبت کردن خود ادامه دهید. بیشتر وقت ها افراد متوجه می شوند که می خواهید چه بگویید حتی اگر اشتباه کنید. هرچه بیشتر صحبت کنید مکالمه برای شما ساده تر می شود و کلمات سریع تر به ذهنتان می رسد.

امتیاز دهی از راست به چپ است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *