کلاس فری دیسکاشن

 

کلاس فری دیسکاشن همانطور که از اسمش پیداست، یه کلاس بحث آزاد میباشد، کلاسی که محور و اساسش را مکالمه تشکیل میدهد. منابع یا موضوعات هر جلسه از پیش تعیین میشود و افراد اغلب با مطالعه در این جلسات حضور پیدا میکنند. در این کلاس‌ها چیزی به اسم مونولوگ وجود ندارد و نقش اصلی کلاس بر عهده استاد نمیباشد. زبان ‌آموزان در کنار هم و در یک محیط دوستانه، به زبان انگلیسی، زیر نظر معلم، صحبت می‌کنند.

کلاس های بحث آزاد یا فری دیسکاشن برای زبان آموزانی که سطح متوسطی دارند جهت ارتقای سطح آنها مناسب است و همچنین این دوره ها مناسب زبان آموزانی که دارای سطح زبان خوبی هستند هم میباشد که با حفظ سطح زبانی خود , روان تر صحبت کرده و با اصطلاحات بیشتری آشنا شوند.

کلاس فری دیسکاشن

هدف و کارکرد دوره های بحث آزاد زبان انگلیسی، تبدیل هر چه بیشتر لغاتPassive  (لغاتی که در صورت شنیدن یا دیدن، زبان آموز قادر به درک آنها میباشد ولی به جهت تمرین کم و ناکافی حضور ذهن لازم برای استفاده از آن لغات و اصطلاحات در حین صحبت کردن را ندارد) به لغاتActive  میباشد، که این خود منجر به استفاده صحیح واژگان در جمله و سرعت بخشیدن به مهارت گفتاری زبان آموزان می شود. با در نظر داشتن مورد اشاره شده به این نتیجه می رسیم که زبان آموزان علاقمند به شرکت در کلاس های بحث آزاد به منظور دستیابی به بهترین راندمان می بایست حداقل سطح Intermediate را دارا باشند تا بتوانند با تمرین های گفتاری و شنیداری بیشتر در این کلاس ها سطح مکالمه خود را به طرز شگرفی ارتقاء ببخشند. در غیر اینصورت شرکت در این دوره ها چیزی جز هدر دادن وقت و هزینه نخواهد بود.

چنانچه سطحتان در این اندازه نیست می بایست در دوره های عمومی آموزش زبان انگلیسی(General English) شرکت کنید و مهارت های چهارگانه زبان انگلیسی خود را ارتقا دهید.

در کلاس‌های فری دیسکاشن، افراد در یه محیطی با حضور افراد دیگری که سطح زبانی مناسبی دارند، به زبان مقصد، در مورد موضوعات متنوع مکالمه می‌کنند. هدف اصلی این کلاس های فری دیسکاشن ، کمک در رسیدن افراد به بالاترین سطح تسلط بر زبان مقصد و نزدیک کردن اسپیکینگ زبان آموزان به افراد نیتیو میباشد.

دوره های بحث آزاد زبان انگلیسی به صورت فشرده می توانند بازدهی چندین برابری کلاس های عادی را از نظر بهبود مهارت Speaking انگلیسی و هم چنین توانایی برقرای ارتباط با افراد دیگر را پدیدار کند. روش کار در کلاس‌های فری دیسکاشن به این صورت است که یک موضوع به عنوان محور اصلی کلاس تعیین میشود و تمام دیالوگ‌ها و مکالمه‌ها حول آن موضوع پیش میرد.

کلاس بحث آزاد انگلیسی

 فواید دوره های بحث آزاد زبان انگلیسی

  1. بهبود باور نکردنی مهارت speaking انگلیسی
  2. افزایش شرکت دانشجویان در بحث ها و فعالیت های کلاس
  3. قرارگیری زبان آموزان در فضای واقعی زبان انگلیسی و استفاده هر چه بیشتر از زبان
  4. ایجاد فضایی که زبان آموزان به راحتی و بدون دغدغه به اظهار نظر بپردازند.
  5. آموزش ضمنی برای تمرکز بر موضوع به جای تمرکز بر جزئیات زبان
  6. ایجاد فضایی که در آن زبان آموزان با توانش های زبانی متفاوت بتوانند با یکدیگر تعامل داشته باشند.

فری دیسکاشن یا بحث ازاد

 

یشتر بخوانید : نکات کلیدی مکالمه زبان انگلیسی

موضوع کلاس بحث آزاد انگلیسی چیست؟

موضاعات بسیار متنوع و بحث برانگیز نیاز یک دوره های بحث آزاد Free Discussion خوب میباشند. موضاعات مسائل روز، موضاعات اقتصادی، موضاعات فرهنگی و رفتارهای اجتماعی، بحث های تساوی حقوق و حتی موضاعات جالبی همچون انجام جراحی زیبایی، سیگار کشیدن در جمع، احترام به سلیقه دیگران، تبلیغات تلویزیون و کار کردن زنان در شغل های مردانه و… از موضاعات بی شماری است که در کلاس های بحث آزاد مورد استفاده قرار می گیرند.

کلاس فری دیسکاشن

اهداف کلاس فری دیسکاشن

  • تقویت مهارتهای گفتاری و شنیداری Speaking وListening
  • افزایش دامنه لغات و واژگان کاربردی
  • استفاده درست و صحیح از واژگان در جملات
  • یادگیری صحیح کلمات و جملات به لهجهAmerican وBritish
  • یادگیریIdiom, Slang, Expression
  • یادگیری Collocations
  • آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم کشورهای انگلیسی زبان
  • توانایی تماشای فیلم بدون نیاز به زیرنویس
  • افزایش اعتماد به نفس به منظور انجام مکالمات روزمره
  • تقویت مهارتspeaking  جهت کسب نمره بالاتر در آزمونIELTS

زمانی که شما به سطح مناسبی از زبان انگلیسی می رسید، معمولا کم کم انگیزه خود را از دست می دهید و یا زمان کلاس های معمولی را ندارید و کلاس های معمولی مطالب تکراری به شما ارائه می دهند. دوره های بحث آزاد Free Discussion زبان انگلیسی بهترین جایگزین برای این کلاس ها میباشند. زیرا برایتان سرگرم کننده هستند، موضوعات متنوع و جالبی را ارائه می دهند و زیرا نیازی نیست که خارج از کلاس تمرین شود وقتتان را نمیگیرد و همینطور باعث می شود سطح زبان انگلیسی شما حفظ شود.

شما میتوانید برای تقویت مکالمه خود در کلاس های تدریس خصوصی مکالمه مجموعه ما شرکت کنید.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۶۴۲۲۲۸۷

۰۹۳۵۲۱۲۰۰۳۱

 

امتیاز دهی از راست به چپ است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *