بسیارند کسانیکه در خارج از کشور زندگی میکنند و نیازمند شرکت در دوره های آموزش زبان انگلیسی هستند. همچنین تعداد زیادی ازمتقاضیان زبان انگلیسی هستند که ساکن شهر های گوناگون میباشند و البته بسیاری از افراد نیز بدلیل مشغله های کاری و زندگی و بدلیل شیوع بیماری کرونا شرایط حضور در کلاس را ندارند. تمامی این عزیزان می توانند با شرکت در دوره های تدریس مجازی زبان انگلیسی ما زبان بیاموزند.

دوره های تدریس خصوصی آنلاین زبان حاصل ماه‌ها تحقیق و تلاش گروه بزرگی از استادان، کارشناسان زبان انگلیسی و متخصصان IT آیلتسر میباشد.

کلاس های آنلاین آموزش زبان انگلیسی طبق ساعت و روز انتخابی شما عزیزان برنامه ریزی می شود. همچنین این دوره ها دارای سطح بندی می باشند. شما عزیزان در ابتدای دوره کافی ست تعیین سطحی انجام دهید و بعد خود را به برنامه ریزی ما بسپارید. این دوره ها به واسطه اینترنت و نرم افزار هایی همچون اسکایپ (Skype) و واتس اپ برگزار می شود. بنابراین امکان ارتباط تصوریری و صوتی براحتی وجود دارد. همچنین می توانید تعداد جلسات کلاس هایتان را در هفته خودتان انتخاب نمایید. بنابراین این کلاس ها بسیار مناسب با شرایط تک تک شما عزیزان برنامه ریزی و برگزار می شوند.

به لطف رایانه‌ها، تلفن‌های هوشمند و اینترنت، یادگیری مهارت‌های جدید و به خصوص زبان‌های جدید، آسان ‌تر از هر وقت دیگری شده است.

 

مزایای تدریس مجازی زبان انگلیسی

اگر به دنبال یادگیری زبان انگلیسی به صورت مجازی هستید احتمالا به دنبال دانستن مزایای کلاس آموزش مجازی زبان انگلیسی هم هستید با ما همراه باشید حال شما را با مزایای آموزش مجازی زبان انگلیسی آشنا میکنیم.

تدریس مجازی زبان انگلیسی

  • یادگیری مجازی زبان انگلیسی در خانه و محل کار

آموزش مجازی زبان انگلیسی به شما این امکان را می‌دهد که از هر جایی که راحت هستید، در کلاس حضور پیدا کنید. زمانی که در یک کلاس حضوری ثبت ‌نام می‌کنید، هماهنگ کردن برنامه‌هایتان و رسیدن به موقع به کلاس، گاهی سخت میباشد. به خصوص اگر یک روز طولانی را در محل کار یا دانشگاه خود گذرانده باشید. یادگیری از خانه به این معناست که می‌توانید یک استراحت کوتاه داشته باشید، یک میان وعده خوشمزه میل بفرمایید و با لباسی راحت و فنجانی قهوه در دست و هر زمان که مایل بودید، کلاس خود را آغاز کنید.

  • سرعت یادگیری زبان انگلیسی بصورت مجازی

یکی از مزایای کلاس های آموزش مجازی زبان انگلیسی این است که به شما اجازه می‌دهد، بر تجربه یادگیری خود کنترل کامل داشته باشید. بسیاری از محققان میگویند که اگر زبان‌آموزان در زمان دلخواهشان و با سرعت مناسب خودشان مطالعه کنند، اطلاعات بیشتری را به خاطر می‌سپارند و تجربه بهتری کسب می‌کنند.

  • با ضبط کلاس مطالب را عمیق ‌تر یاد بگیرید.

زمانی که در یک کلاس آموزش زبان انگلیسی مجازی ثبت نام می‌کنید این امکان وجود دارد که کلاس را برای بازبینی مجدد ضبط کنید. در بعضی مواقع و با توجه به پلتفرم مورد استفاده، ویدیوی کلاس بعد از برگزاری در پنل شما قرار می‌گیرد و می‌توانید بارها و بارها به آن مراجعه کنید. بدین ترتیب شما با مرور محتوای ارائه شده در کلاس، می‌توانید یادگیری عمیق‌تری داشته باشید. حتی تا چندین هفته یا چندین ماه بعد از برگزاری کلاس به این محتوای آموزشی دسترسی دارید.

 

از مزایای دیگر تدریس مجازی زبان انگلیسی میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

 

  • صرفه جویی در هزینه رفت و آمد
  • عدم اتلاف وقت در ترافیک
  • دسترسی به کلاس در سفر و تعطیلات
  • عدم نیاز به خارج شدن از منزل
  • نداشتن محدویت زمانی و مکانی
  • قابلیت پیگیری زبان آموز
  •  عدم خستگی ناشی از رفت و آمد
  • استفاده از منایع چند رسانه ای

 

برای شرکت در کلاس های آنلاین ( تدریس مجازی زبان انگلیسی) ما بطور کل باید، دارای یک سیستم کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز و دارای خط اینترنت پرسرعت ترجیحا ADSL باسرعت حداقل ۱۲۸Kbps   باشید. همچنین برای صحبت و برقرار تعامل با استاد داشتن میکروفن توصیه می گردد. پیشنهاد ما استفاده از هدست است که هم بتوانید راحتر تر صدای کلاس را بشنوید و هم اینکه برگشت صدا وجود نداشته باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *