دوره نوروزی PTE

با توجه به شرایط موجود و توصیه اکید مسوولین سلامت به ماندن در خانه و رعایت نکات بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا، امسال نوروز متفاوتی را تجربه خواهیم کرد. اما می توانیم در روز هایی که قرار است در خانه و کنار خانواده بگذرانیم به عنوان فرصتی برای تقویت مهارت های زبان انگلیسی خود و کسب آمادگی لازم برای شرکت در آزمونهای مطرح زبان انگلیسی از جمله آیلتس، تافل و PTE نگاه کنیم و با تمرین و تکرار مهارت های زبان انگلیسی خود را تقویت کنیم. به همین جهت ما در مجموعه آموزشی آیلتسر تصمیم گرفتیم تا با برگزاری دوره های آنلاین آموزش زبان انگلیسی از جمله دوره آنلاین نوروزی pte شما را همراهی کنیم تا پیشرفت چشمگیری داشته باشید و با دانش کافی در آزمون PTE شرکت کرده و نتیجه موفقیت آمیزی را کسب نمایید.

 

شرکت در دوره آنلاین نوروزی pte چه مزایایی دارد؟

  • مهمترین مزیتی که باعث شد این دوره را برای نوروز ۹۹ در نظر بگیریم، برگزاری کلاس های آموزشی از راه دور است. چرا که این دوره ها تنها به واسطه اینترنت و نرم افزار هایی همچون اسکایپ (Skype) و واتس اپ (Whatsapp) برگزار می شود. بنابراین امکان ارتباط تصوریری و صوتی به راحتی وجود دارد و بدون صرف هزینه مالی و زمانی می توانید در کلاس های آنلاین شرکت نمایید.
  • از دیگر مزیت های کلاس های آنلاین آموزش زبان انگلیسی این است که زمان برگزاری کلاس طبق ساعت و روز انتخابی شما برنامه ریزی می شود.
  • می توانید تعداد جلسات کلاستان را در هفته خودتان انتخاب نمایید. بنابراین این کلاس ها بسیار مناسب با شرایط تک تک شما عزیزان برنامه ریزی و برگزار می شوند.
  • این دوره ها دارای سطح بندی می باشند و تنها کافی است در ابتدای دوره تعیین سطح را به صورت غیرحضوری انجام دهید و بعد خود را به برنامه ریزی ما بسپارید.

 

اساتید ما در مجموعه آیلتسر با سالها تجربه آموزش زبان آموزان در آموزشگاه های معتبر، تجربه کافی برای آموزش نکات لازم و آشنا سازی زبان آموزان با شرایط و نوع سوالات آزمون های مهم زبان انگلیسی را دارند و در این مسیر شما را همراهی می کنند تا بتوانید به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنید. جهت کسب اطلاع بیشتر درباره دوره آنلاین نوروزی pte و ثبت نام در این دوره می توانید با ما در ارتباط باشید.

امتیاز دهی از راست به چپ است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *