تقویت مهارت Speaking

هدف ما از نگارش این مطلب، کمک به تقویت مهارت Speaking زبان انگلیسی برای آمادگی داوطلب های آزمون IELTS می باشد. تلاش ما بر آن است تا مهارت Speaking را تقویت کنیم . می بایست به Speakingبه دید یک مهارت بنگرید. ممکن است در ابتدا صحبت کردن به زبان دیگر برای همه ما سخت باشد ، اما با تمرین و پشتکار می توانید این مهارت را نیز مانند مهارتهای دیگر در خود تقویت کنید.

در کل، بدانید و آگاه باشید که هیچ گونه میان بر و تکنیک خاصی در موفقیت در اسپیکینگ آیلتس وجود ندارد و هرچه هست توانایی شما در ارتباط برقرار کردن است و هدف ما در مطالبی که در ادامه می آیند تقویت مهارت گفتاری شما اما در چهارچوب آیلتس می باشد. این درحالی است که گرفتن نمره ای مناسب بجز داشتن تسلط و مهارت در اسپیکینگ نیست .

 

 

صحبت کردن

سعی کنید از هر فرصتی برای صحبت کردن به زبان انگلیسی استفاده کنید. از اشتباه کردن نترسید. هر چقدر بیشتر تمرین کنید اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کنید ، تلفظ و دایره لغات شما تقویت می شود. تنها راه تقویت speaking انجام دادن و تمرین آن است.

 

گوش کردن

اخبار و موسیقی انگلیسی گوش بدهید تا بیشتر تلفظ صحیح را بشنوید ، با این روش کلمات و اصطلاحات جدید را نیز می آموزید. هر لغت جدیدی که می شنوید را تکرار کنید ، این کار تاثیر بسزایی در تلفظ صحیح کلمات دارد.

 

خواندن

یک کتاب داستان مناسب با دانش زبانی خود تهیه کنید و هر  روز صفحاتی از آنرا بلند بلند بخوانید. کتاب مورد علاقه که انگیزه خواندن به شما می دهد انتخاب کنید . این کار در جهت صحبت کردن و تلفظ کلمات بسیار مفید است.

 

معاشرت  

دوستانی در این راه انتخاب کنید، به این معنی که با کسانی دوست شوید که یا سطح زبانی خوبی دارند و یا مانند شما در حال یادگیری و تقویت دانش زبانی خود هستند. شما می توانید درباره چیزهایی که یاد گرفتید صحبت کنید و اطلاعات خود را به اشتراک بگذارید.

 

دیکشنری آنلاین

از یک دیکشنری آنلاین که دارای مثالهای صوتی است استفاده کنید . دیکشنریهای آنلاین را به راحتی می توانید روی انواع گوشیهای هوشمند بریزید. با استفاده از این دیکشنریها می توانید تلفظ لغات را به آسانی چک کنید.

 

 

امتیاز دهی از راست به چپ است

One thought on “تقویت مهارت Speaking”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *