تقلب در آزمون دولینگو

این روزها، همه کسانی که دغدغه مهاجرت و کار یا ادامه تحصیل در کشورهای انگلیسی زبان را دارند باید برای نشان دادن سطح زبان انگلیسی خود در یکی از آزمون‌های بین المللی و مورد قبول دانشگاه‌ها و سازمان‌های مهاجرت شرکت کنند و مدرک مورد تایید این نهاد‌ها را ارائه دهند. از زمانی که ویروس کرونا فراگیر شد و آموزش های آنلاین از اهمیت برخوردار شد. دنیا ناخواسته به سمت آزمون دولینگو حرکت کرد. حال از خود میپرسید دولینگو چیست؟ در ادامه به بررسی این آزمون و تقلب در آزمون میپردازیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

آزمون دولینگو چیست؟

 آزمون دولینگو

همانطور که میدانید برای سنجش زبن انگلیسی آزمون های زیادی وجود دارد از جمله تافل و آیلتس. اکثر دانشگاه های دنیا برای پذیرش دانشجو نمره زبان انگلیسی می خواهند و حدنصاب معینی را برای نمرات آیلتس یا تافل مشخص می کنند. اخیرا هم تعدادی از دانشگاه ها نتیجه آزمون زبان انگلیسی دولینگو را مورد پذیرش قرار داده اند. آزمون زبان انگلیسی Duolingo آزمون مبتنی بر کامپیوتر و انطباقی یا adaptive می باشد که سطح زبان انگلیسی افرادی که زبان انگلیسی زبان مادری شان نیست را مورد سنجش قرار میدهد. این آزمون از راه دور و آنلاین و بدون نیاز به حضور در تجمعات برگزار می گردد، مصاحبه ویدیویی آنلاین برای سنجش سطح اسپیکینگ شما دارد و حتی فضایی برای نوشتن رایتینگ برای شما در نظر گرفته شده است. در آزمون دولینگو هر ۴ مهارت شما بخوبی و با دقت مورد سنجش قرار می گیرد، مدت زمان برگزاری این آزمون نسبت به دیگر آزمون های زبان انگلیسی کمتر بوده و همچنین از لحاظ هزینه ای به مراتب ارزان تر می باشد.

درک صحیح آزمون دولینگو

درک آزمون دولینگو

افراد بسیاری هستند که گمان می کنند برای اینکه از مسیر تقلب در آزمون دولینگو موفق شوند باید کاملا متکی به فردی باشند که به جای آن ها آزمون دهند. اما قبل از هر اقدامی نیاز است که بدانید ۵۰ درصد آزمون دولینگو برخلاف آزمون آیلتس به اسپیکینگ بستگی دارد زیرا نمرات ترکیبی داده می شود. حال اگر شما آزمون اسپیکینگ خود را پایین بزنید و فردی با اختلاف نمره بالا مهارت های دیگر مثل ریدینگ و رایتینگ را جبران کند کاملا ریسک بالایی بوده و حتی در بسیاری از موارد باعث بلاک شدن می شود. به همین دلیل است که به شما عزیزان پیشنهاد شده که دست از تقلب در آزمون بردارید و خودتان برای آمون اقدام بفرمایید.

همچنین بخوانید: برنامه ریزی روزانه برای یادگیری زبان انگلیسی

قوانین آزمون دولینگو در هنگام برگزاری آزمون

قوانین آزمون دولینگو

دولینگو به متقاضیان اجازه می دهد که تست را از اتاق خواب خود انجام دهند. اما برای جلوگیری از تقلب باید از یک سری از قوانین پیروی کنند.

  • متقاضی باید در یک اتاق ساکت و دارای نور کافی تنها باشد.
  • گوش های متقاضی باید قابل مشاهده باشد. (پوشیده از مو و غیره نباشد)
  • نمی تواند از عینک آفتابی یا هدفون استفاده کند.
  • نمی توانید از هیچ وسیله نوشتاری یا کاغذی استفاده نماید.

چگونه DUOLINGO تقلب را تشخیص می دهد؟

چگونه DUOLINGO تقلب را تشخیص می دهد؟

نرم افزار آزمون دولینگو به محض شروع آزمون قادر است صفحه نمایش شما را ضبط کند. همچنین دارای پروتکل های شناسایی بوده که لحظه خروج از مرورگر آزمایشی یا باز کردن برگه جدید را تشخیص می دهد. تمام این اقدامات پس از اتمام آزمون توسط یک ناظر از راه دور بررسی می شود. اگر که متقاضی در جلسه آزمون یک قانون را نقض کند، ناظر از راه دور به طور خودکار نمره آزمون شما را باطل کرده و همچنین بسته به شدت تخلف، ممکن است گاهی داوطلب آزمون مجدداً برای همیشه در آزمون Duolingo English ممنوع شود.

عدم تایید نتیجه آزمون دولینگو

۱-اگر که صورت شما از جلوی صفحه نمایش به مدت طولانی دور بوده باشد احتمالا این نتیجه را در پایان آزمون دریافت میکنید.

اخطار های آزمون دولینگو

۲-چهره آزمون دهنده در حین آزمایش در طول آزمون دولینگو همیشه قابل مشاهده نبود و باعث عدم اعتبار نتایج شد.

نتایج آزمون دولینگو

۳-امنیت محیط Test Taker در طول آزمون دولینگو  تایید نشد و باعث عدم اعتبار نتایج می شود.

نتیجه چگونه تقلب در آزمون DUOLINGO

چگونه در آزمون Duolingo ثبت نام کنیم؟

جهت ثبت نام در آزمون دولینگو لازم است ابتدا به سایت Duolingo مراجعه کرده و یک حساب کاربری در آن ایجاد کنید. سپس می‌توانید با تکمیل فرم ثبت سفارش موجود در انتهای این صفحه، هزینه آزمون را بپردازید و در آن شرکت نمایید. لازم به ذکر است که پس از پرداخت هزینه، خودتان می‌توانید زمان برگزاری آزمون را بدون هیچ محدودیتی انتخاب کنید. ثبت نام برای شرکت در آزمون دولینگو ۴۹ دلار هزینه دارد.

مرتبط بخوانید: چگونه با زبان انگلیسی کسب درامد کنیم؟

لیست دانشگاه های مورد پذیرش دولینگو

دانشگاه های مورد پذیرش آزمون دولینگو

نمره‌ی آزمون Duolingo برای بیش از ۵۰۰ دانشگاه و کالج در سراسر جهان معتبر می باشد که در زیر تعدادی از آن ها را برای شما آورده ایم:

FDU

Vancouver island university

University Canada west

centennial college

Vancouver community college

Langara college

Georgian college

امید واریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد اگر شما تجربه ای از تقلب در این آزمون دارید خوشحال می شویم نظر خود را برای ما بیان کنید.

۵/۵ - (۳ امتیاز)

One thought on “تقلب در آزمون دولینگو”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *