تجربیات آزمون آیلتس پروشات

سلام

آزمون ۲۹ April یعنی ۹ اردیبهشت رو تو این مرکز امتحان دادم در هتل لاله ،محل خیلی خوب بود از همه نظر فقط نمی دونم چرا امتحان با نیم ساعتی تاخیر شروع شد!
امتحان Speaking هم ۲۵ April در خود موسسه بود که شرایط خیلی خوبی داشت . پرسنل هم واقعا محترمانه رفتار کردند.
اما در مورد نتایج اولا دیر اعلام شد ( که گویا مشکلاتی به وجود اومده بود اما ما خبر نداشتیم دقیقا چه مشکلاتی ) ثانیا واقعا نمره ها خنده دار بودند بعد از دو روز از اعلام نتایج برای ثبت اعتراض رفتم فرم پر کردم اما مسئولین با هم که حرف می زدند گفتند پول فعلا نگیرید بعد که پرسیدم گفتند اطلاع می دیم خودمون برای واریز هزینه اعتراض و باقی روال!

با کمی تعجب رفتم ۸ روز بعد چون خبری نشد باهاشون تماس گرفتم در عین ناباوری تازه متوجه شدم که این موسسه از طرف IDP معلق شده و دیگه تو لیست مراکز مجاز نیست و چون نمی تونستند اعتراضهای مارو دنبال کنند به ایرسافام ارجاع دادند و خواستند من با اونجا تماس بگیریم و پیگیری کنم!!!

واقعا آب سردی بود که روم ریختند بعد از این همه تلاش از نمره هام که راضی نبودم هیچ تازه فهمیدم سنتری که این همه اسم در کرده و بعد از کلی تحقیق برا امتحان انتخاب کردم حالا اصلا معلوم نیست اوضاعش چی میشه!!!!!!!!!!
من رفتم ایرسافام و هزینه رو دادم و اعتراضم رو ثبت کردم چون مطمئنم از امتحانی که دادم این نمره هام نیست، اما به نظر میاد IDP حسابی داره با اعصاب و زمان و سرمایه ایرانیا بازی می کنه و نمی دونم چرا هیچ مسئولی از جمله خود سازمان سنجش پیگیری نمیکنه!!!!! الان تمام برنامه ریزیهای من بهم ریخته و حتی نمیتونم اعتمادی به هیچکدوم از سنترها داشته باشم برای امتحان دوباره چون گویا تضمینی نیست این بلا رو سر اونها هم نیارند .
جالبه بدونید وقتی ایرسافام بودند اونجا هم شنیدم یکی از مسئولین تلفنی می گفت فقط ۲۰۰ نفر اعلام نتایجشون برای آخرین تاریخ امتحان اومده اونهم با ۱۰ روز تاخیر و کاری هم از دست ما ساخته نیست نمی دونیم چرا و یا بقیه کی نتایجشون میاد!!!

خلاصه ، دوستان امیدوارم همتون موفق باشید و این استرسهایی که من این مدت متحمل دارم میشم و فعلا هم ادامه داره برای هیچ کدومتون پیش نیاد.

۱/۵ - (۱ امتیاز)

One thought on “آزمون ۹ اردیبهشت آیلتس پروشات”

  1. من بهمن داخل این موسسه آزمون دادم تجربیاتم اینه که ثبت نام خوب بود و منظم روز آزمون سر ساعت رسیدم خودشون یکم بی نظم بودن کیفیت صدا هم خوب بود ولی خب در کل خیلی خوشم نیمد شاید چون هنوز وارد نشدن به این کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *