تجربیات آزمون آیلتس پروشات

مرکز آیلتس پروشات (proshot) با دارا بودن مجوز رسمی از سازمان سنجس به عنوان یکی از برگزارکنندگان آزمون آیلتس شناخته شده است. این مرکز با اهدافی همچون ارتقا سطح کیفی برگزاری آزمون و همچنین ارائه کامل خدمات پشتیبانی یکی از مراکز پیشرو در عرصه آزمون ها است.

بیشتر بخوانید: پروشات 

نمونه ای از نظرات کاربران

من جمعه ۱۳ اسفند در مرکز پروشات آزمون اسپیکینگ آیلتس دادم. همانطور که دوست دیگری گفتند آزمون در اتاق اکوستیک برگزار نشد. ولی کیفیت محل برگزاری و اتاق ها بد نبود و مشکل خاصی نبود. اگزمینر هم برخوردش خوب بود.قسمت اول در مورد کار میکنم یا درس میخونم پرسید
بعد در مورد نوع کارم
بعدشم در مورد شکلات …که دوست دارم یا نه و چند وقت یکبار میخورم و چرا مردم شکلات دوست دارند
در مورد مهمانی هم پرسید که دوست دارم مهمانی بدن یا مهمانی بدم و…

کیو کارت هم در مورد راه اندازی کسب و کار کوچک بود و در این مورد بحث کردیم که برای راه اندازی اون چی لازم دارم و کجا شروعش میکنم و….

در ضمن باید بگم تا این مرحله از پروشات خیلی راضیم. برخوردشون و پیگیری و اطلاع رسانی شون عالیه…


من ۲۴ خرداد ماه آزمون آیلتس تو پروشات داشتم.تقریبا میشه گفت همچی خوب بود پیگیری و خبرسانی هم عالی بود چون گروه ما تو اسفند آزمون داشتیم اما کرونا اومد آزمون چندبار جابجا شد.راجب اسپیکینگ هم راضیم ممتحن یه آقای خوش برخوردی بود و آزمون حالت چالشی بود درکل از پزوشات راضیم.


من تجربه آزمون هم در ایرسافام رو دارم و هم در پروشات..اگر بخوام این دو رو باهم مقایسه کنم هدفون های ایرسافام خیلی با کیفیت نیستن اما پروشات کیفیت بالایی داره همین کیفیت هدفون باعث شد نمره لیسنینگ من یک نمره افزایش پیدا کنه


لطفا نظرات خود را درباره مرکز پروشات (proshot) برای آزمون آیلتس بیان کنید و تجربیات خود را در اختیار دیگر دوستان قرار دهید.

۱/۵ - (۱ امتیاز)

14 thoughts on “تجربیات آزمون آیلتس در مرکز آیلتس پروشات”

  1. سلام من تو آزمون پروشات شرکت کردم. در مورد آزمون کتبی همه چی در حد عالی برگزار شد. هدفون ها بسیار عالی، پرسنل بسیار حرفه ای و تلاششون برای خل مشکلات خیلی خوب بود.

  2. سلام درباره رزرو شفاهی پروشات اطلاعی دارید؟مثل ایرسافام میشه هر وقت خودت میخوای بگیری؟یا اجازه تغییر داری؟

  3. سلام من تو مرکز پروشات آزمون دادم واقعا همچی خیلی خوب بود راضی بودم مهمتر از همه هدفانوش خیلی با کیفیت بود در کل از انتخابم پشیمون نیستم

  4. سلام من تجربه شرکت تو مرکز آیلتس پروشات رو داشتم خوب بود خیلی سخت نگیرید اگ شما بلد باشید مرکز آزمون خیلی مهم نیس:)

  5. سلام دوستان. من آزمون ۲۱ ژانویه آزمون آکادمیک پروشات رو شرکت کردم. قبلا هم تجربه شرکت در آزمون ایرسافام رو داشتم که سعی میکنم بررسی انجام بدم بین این دو تا مرکز: آزمون رأس ساعت مقرر در سالن آزمون پروشات برگزار شد یه سالن آزمون مجزا ۴۰ نفره بود. میزا کیفیت کاملا مناسبی داشت. (چه دست چپ باشید و چه دست راست، هیچ مشکلی با میز نخواهید داشت.) رو هر میز هم مداد و پاک کن و هدفونهای بی سیم هر بالا سر هر نفر نصب شده بود. یکی از مزیتهای سالن نسبت به سالن ایرسافام این بود که به شدت ساکت بود و هیچ خبری از صدا و نویز نبود. من تو آزمون ایرسافام تو هتل استقلال کنار آشپزخونه نشسته بودم که هم سر و صدای آشپزخونه بود هم کمی بو میومد. آزمون و اطلاع رسانی کاملا منظم برگزار شد. تست صدا هم انجام شد و سر وقت آزمون بدون مشکل شروع شد. کیفیت هدفونها عالی بود و من واقعاً لذت بردم. شاید به خاطر برند هدفونها بود که سنهایز بود. پذیرایی مختصری ابتدای آزمون انجام شد. رفتار پرسنل کاملا محترمانه و بر اساس قوانین بود. اونطور که من فهمیدم چندین مراقب از جاهای دیگه (سازمانهای رده بالا) هم در آزمون نظارت میکردند. شخصاً با توجه به اینکه آگاهانه پروشات رو انتخاب کردم، کاملاً راضی هستم. چون از آزمون چیز زیادی ما نمیخواهیم جز صدای خوب و کیفیت میز و سالن. اینکه پروشات تازه کاره رو من نفهمیدم! لاقل همین تازه کار ها از ایرسافام برای من به مراتب بهتر بودند. البته این استرس یک حسه. شاید چون من قبلا ایرسافام امتحان دادم، متوجه میشم که پروشات بهتره. من نه میتونم انتقاد خاصی به ایرسافام وارد کنم نه به پروشات. اما کیفیت صدای پروشات با فاصله بهتر بود! استرس نتایج رو دادیم و امیدوارم که خوب بشه نمراتم. اگر قصد انتخاب پروشات رو دارید اصلا استرس نداشته باشید و خیالتون از بابت انتخاب راحت باشه. چون همه چیز در پروشات در سطح بسیار بالا هست. بحث سر خوب و خوبتره!

  6. من امروز پروشات امتحان داشتم. متاسفانه بین راه مشکلی پیش امد و من محبور شدم موتور بگیرم تا به ازمون برسم. حدود ده دقیق دیرتر رسیدم ولی متاسفانه من را راه ندادند حتی گفتم وقت اضافه هم نمیخواهم و هنوز لیستنینگ هم شروع نشده بود .ولی به هیچ وجه راهم ندادند تا ساعت نه و ربع انجا ایستادم و بعد برگشتم خونه. اما دیگه نمیخوام هیچ وقت پروشات امتحان بدم.

  7. سلام من ۲۴ خرداد آزمون آیلتس تو سنتر پروشات داشتم، نحوه برگزاری خوب بود نظم و پیگیری و خبررسانی چون ما گروهی بودیم که اسفند آزمون داشتیم و بخاطر کرونا آزمون سه بار جابه جا شد، روز اسپیکینگ هم خیلی خوب بود، ممتحن یه آقای جاافتاده و خوش برخوردی بودن که کاملا با من مشارکت در بحث داشتن و آزمون چالشی بود، سوالات هم همون سوالات آشنایی که همه ازش مطلع اید بود
    در کل پروشات جای حرفه ای هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *