کلاس زبان آنلاین در منزل

با شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری کلاس ها به صورت حضوری تصمیم به برگزاری کلاس های آنلاین را گرفتیم. در این مدت می توانید گام مهمی در جهت پیشرفت خود بردارید و با ثبت نام در کلاس های آنلاین زبان انگلیسی روند یادگیری زبان خود را ادامه دهید. افراد بسیاری هستند که در خارج از کشور زندگی میکنند و نیازمند شرکت در دوره های آموزش زبان انگلیسی میباشند. همچنین تعداد عزیزانی که از شهرهای گوناگون ایران علاقه مند به دوره های زبان انگلیسی هستند بسیار میباشد و البته بسیاری از افراد نیز بدلیل مشغله های کاری و زندگی شرایط حضور در کلاس را ندارند. تمامی این عزیزان می توانند با شرکت در کلاس های آنلاین زبان انگلیسی ما زبان بیاموزند.

کلاس های آنلاین آموزش زبان انگلیسی طبق ساعت و روز انتخابی شما عزیزان برنامه ریزی می شود. همچنین این دوره ها دارای سطح بندی می باشند. شما عزیزان تنها کافی است در ابتدای دوره تعیین سطحی انجام دهید و بعد خود را به برنامه ریزی ما بسپارید. این دوره ها به واسطه اینترنت و نرم افزار هایی همچون اسکایپ (Skype) و واتس اپ (WhatsApp) برگزار می شود. بنابراین امکان ارتباط تصوریری و صوتی براحتی وجود دارد. شما همچنین می توانید تعداد جلسات کلاستان را در هفته خودتان انتخاب نمایید. بنابراین این کلاس ها بسیار مناسب با شرایط تک تک شما عزیزان برگزار می شوند.

مرتبط بخوانید:دلایل شرکت در کلاس زبان انگلیسی آنلاین با اسکایپ

کلاس های آنلاین زبان انگلیسی دارای چه مزایایی هستند؟

مزایا کلاس آنلاین زبان انگلیسی

با وجود محدودیت‌های آموزش آنلاین زبان، مزایای زیادی در رابطه با این روش آموزشی وجود دارد. هر کلاس آنلاین زبان با مزیت‌های خود موجبات یک انقلاب بزرگ در سیستم آموزش معاصر را ایجاد کرده است. در ادامه برای آگاهی بیشتر شما تعدادی از مزیت‌های آموزش آنلاین زبان که موجب تجدید نظر شما در رابطه با آموزش از راه دور زبان انگلیسی می‌شود را آورده ایم:

  • انعطاف پذیری

در روش آنلاین زبان آموزان آزادی عمل کافی دارند که برنامه های کاری و کلاسی خود را هماهنگ کنند. در کلاس های حضوری زبان، زمان کلاس ها از قبل تنظیم می شوند و زبان آموز نمی تواند آن را تغییر دهد. آن ها مجبورند تا تمام کارهای خود را با زمان کلاس هماهنگ کنند ولی گاهی این کار امکان پذیر نیست. بیشتر افرادی که روش آموزش آنلاین را انتخاب می کنند به این خاطر است که می توانند خودشان زمان کلاس را انتخاب کرده و به سایر وظایف خود هم برسند.

  • صرفه جویی در هزینه

به لحاظ هزینه و از نظر اقتصادی، آموزش از راه دور نسبتا برای شما به صرفه تر خواهد بود. یکی از دلایل عمده این موضوع هم میتواند شامل هزینه هایی که شما برای رفت و آمد به کلاس پرداخت میکنید و همچنین اینکه بابت کلاسهای حضوری استاد شما وقت زیادی رو صرف آماده سازی متریالی که برای تدریس لازم دارد میکند، در حالیکه در کلاسهای آنلاین با توجه به جزواتی که بصورت دیجیتال و آنلاین در اختیار شما قرار میگیرند، چنین زمانی از طرف شما میتواند صرف مطالعه مفید، پس انداز اقتصادی و از جانب سیستمی که عهده دار آموزش شما شده میتواند به تولید محتوای کامل تر و با کیفیت تر بیانجامد.

  • احساس راحتی در کلاس آنلاین زبان

شرکت در کلاس‌های چند ساعته و نشستن بر روی صندلی‌های غیر راحت را فراموش کنید. با در دوره های آموزش آنلاین زبان شما دیگر محدود به کلاس‌ها و جلسات حضوری نخواهید بود. تمام نیازهایتان از راه دور توسط کلاس آنلاین زبان رفع خواهد شد و شما به ‌راحتی از منزل یا محل کار خود به همه امکانات دسترسی خواهید داشت. احتیاجی به حمل و نقل عمومی، پول سوخت ماشین، زود بیدار شدن و آماده شدن برای رفتن به کلاس را دیگر نخواهید داشت.

  • آرامش

بزرگترین مزیت در مورد یک کلاس آنلاین زبان، آرامشی میباشد که افراد در حین این کلاس‌ها دارند. شما بدون استرس برای رسیدن به مکانی خاص و یا مواجهه با انواع مشکلاتی که در مکانی غریبه ممکن است با آن روبه ‌رو شوید، می‌توانید دوره  مورد علاقه خود را بگذرانید.

امتیاز دهی از راست به چپ است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *