یادگیری زبان در منزل

به دنبال راهی هستید که زبان انگلیسی را در منزل تقویت کنید؟ اما پیشرفت چشمگیری با برنامه ای که در پیش گرفته اید احساس نمی کنید؟ بسیاری از افراد هستند که دوست ندارند برای یادگیری زبان انگلیسی هزینه ایی پرداخت کنند بنابراین خودشان شروع به یادگیری زبان انگلیسی میکنند. در این مطلب روش های شگفت انگیز آموزش زبان انگلیسی در خانه را در اختیار شما قرار میدهیم که با انجام آن یک بار برای همیشه انگلیسی را به خاطر می سپارید! فقط کافی است طبق برنامه منظمی پیش روید و به نکات گفته شده عمل کنید. پیشنهاد ما به شما این است که اگر از دست روش های معمول و قدیمی خسته شده اید و حتی اگر از سر کنجکاوی قصد دارید با آموزش زبان انگلیسی در منزل و متدهای آن آشنا شوید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

۷ روش کاربردی برای یادگیری زبان انگلیسی در منزل

اگر برای یادگیری زبان انگلیسی در منزل از روش و منابع درستی استفاده کنید کارتان نتیجه بخش خواهد شد. در ادامه هشت روش کاربردی برای یادگیری زبان انگلیسی را در اختیار شما قرار میدهیم.

۱-تماشای فیلم و سریال 

یادگیری زبان در منزل

این روش برای افرادی که علاقه دارند هم فیلم ببینند هم زبان انگلیسی بیاموزند بسیار فوق العاده و عالی میباشد. با انجام این کار علاوه بر اینکه شما با فرهنگ مرتبط با زبان انگلیسی آشنا میشوید، یه راهکار عالی هم برای افزایش تماس با زبان انگلیسی و لمس بیشتر آن میباشد. فیلم های سینمایی به شما اصطلاحات زیادی را آموزش می‌دهند و هچنین فیلم ها منبع بزرگی از کلمات میباشند. تماشا کننده در این نوع روش لذت بسیاری را تجربه میکند. در اینجا به دو برنامه تلویزیونی اشاره میکنیم که بسیار مفید میباشند.

بهتر است بخوانید: اشتباهات رایج یادگیری زبان با فیلم‌

سریال The Simpsons

یادگیری زبان در منزل با فیلم

این سری انیمیشن کمدی به خاطر ویژگی‌های خاصش در کل دنیا معروف شده است. سریال The Simpsons درباره اتفاقات و بالا و پایین‌های زندگی یک خانواده آمریکایی میباشد ویژگی اصلی این سریال، این است که در هر قسمت گریزی به مسائل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی روز جهان میزند و همین هم باعث شده خانواده سیمپسونز در کل دنیا محبوب باشند. این سریال تا حد زیادی شما را با فرهنگ و سبک زندگی آمریکایی ها آشنا می کند که این هم به شما در یادگیری زبان انگلیسی کمک فراوانی خواهد کرد.

سریال Friends

یادگیری زبان در منزل با فیلم فرندز

سریال Friends یکی از محبوب‌ ترین سریال های کمدی تاریخ میباشد که به احتمال خیلی زیاد یا آن را دیده‌اید یا حداقل اسمش به گوشتان خورده است. این سریال درباره ۶ دوست ساکن نیویورک و زندگی روزمره آنها میباشد. اگر که قصد دارید عادی و طبیعی درباره موضوعات مختلف انگلیسی صحبت کنید، تماشای سریال Friends را به شما توصیه میشود زیرا سبک انگلیسی حرف زدن این ۶ نفر خیلی دوستانه و راحت بوده است.

۲-از اپلیکیشن های یادگیری زبان استفاده کنید.

اپلیکیشن یادگیری زبان

اپلیکیشن های زبان انگلیسی که اکثر آنها زبان انگلیسی را از صفر به شما آموزش می دهند کمک زیادی به یادگیری شما می کنند. این اپلیکیشن ها و سایر نرم افزارهای زبان انگلیسی به دلیل اینکه باعث می شوند همزمان از فکر، صدا و گوش خود استفاده کنید، توانایی یادگیری شما را به طرز شگفت آوری افزایش می دهند. اپلیکیشن‌هایی مانند Doulingo و Memrise و بسیاری اپلیکیشن‌های آموزش زبان دیگر به شیوه‌ ای جدید و با تبدیل یادگیری به بازی توانسته‌ اند ابزاری درست کنند که ده‌ها بار راحت‌ تر و لذت‌بخش ‌تر از نرم‌ افزارهای پیچیده و بی‌نتیجه گذشته شما را به هدفتان برساند. بزرگترین حسن این ابزارها هم این است که هزینه‌ای برای شما ندارند و می‌توانید رایگان آن‌ها را استفاده کنید.

۳-تقویت زبان در منزل با گوش کردن به موسیقی

یادگیری زبان در منزل با موسیقی

یکی از روش های کاربردی یادگیری زبان انگلیسی گوش دادن به آهنگ های انگلیسی میباشد، در بسیاری از مواقع پیش آمده که شما برای تفریح و سرگرمی و لذت بردن به آهنگ های انگلیسی گوش میدهید اما در روش یادگیری زبان با آهنگ قرار است که هم گوش دهید هم بخوانید. آهنگ های انگلیسی مورد علاقه تان را انتخاب کرده، سپس آنها را ترجمه کنید. کلمات و اصطلاحت جدید را به خاط بسپارید، شما میتوانید متن آهنگ مورد علاقه خود را پرینت کرده و همراه با خواننده شروع به خواندن کنید.

بهتر است بخوانید: معرفی بهترین آهنگ های انگلیسی برای یادگیری زبان

۴-تفسیر و خلاصه نویسی کنید.

یادگیری زبان با مطالعه

یکی از جدیدترین متدهای کشف شده مطالعه زبان در سالهای اخیر که یادگیری و سرعت یادگیری را به طرز بی نظیری افزایش می دهد تفسیر و خلاصه نویسی میباشد. برای این کار کافی است هر زمان دو یا سه پاراگراف زبان را مطالعه نمودید، در حد سه الی چهار خط نظر خودتان را به زبان انگلیسی راجب آن پاراگراف ها بنویسید و یا اینکه آن را خلاصه نویسی کنید. همیشه در جزوه تان یک جای خالی کنار یادداشت هایتان بگذارید تا تفسیر خودتان از آن موضوع را بنویسید. بعدها هنگام مطالعه مجدد همزمان همان پاراگراف و سه الی چهار خط خودتان را هم مرور کنید تا تاثیر آن را به وضوح مشاهده کنید!

۵-با خودتان انگلیسی حرف بزنید.

انگلیسی حرف زدن

کسانی که با خودشان حرف می‌زنند، لزوما دیوانه نیستند! حرف زدن با خود، بخشی از فرآیند ساختن اعتماد به نفس میباشد و بخشی از برقراری ارتباط به زبان انگلیسی اعتماد به نفس میباشد. اگر برای یک کار بزرگ مثل جلسه ی اولیا و مربیان یا یک ارائه ی کاری حتما باید تمرین کنید، برای یادگیری زبان هم باید تمرین داشته باشید. می توانید مکالمه را بار ها و بارها در ذهن تان یا جلوی آینه تمرین کنید. حتی میتوانید یک قدم جلوتر بروید و صدای خودتان را ضبط کنید تا هنگام صحبت کردن شما متوجه شوید شنوندگان چه چیزی میشنوند.

۶-یادگیری زبان در منزل با خواندن کتاب های داستانی

یادگیری زبان در منزل با خواندن کتاب

ازمحبوب ترین روش های یادگیری زبان انگلیسی آموزش به کمک کتاب های داستان انگلیسی میباشد این روش برای کسانی که علاقه بسیاری به کتاب و داستان و رمان دارند بسیار موثر است و باعث شده که ذهن خواننده به خوبی درگیر داستان شود و بتواند به خوبی داستان را درک کند و با بازی با کلمات و اصطلاحات به کار برده شده در متن به آموزش زبان انگلیسی خود کمک کند.

۷-برای یادگیری زبان در منزل با صدای بلند بخوانید.

صحبت با صدای بلند انگلیسی

یک راه عالی برای بهبود صحبت کردن به انگلیسی این است که هر زمانی میتوانید، متن ها را با صدای بلند و شمرده بخوانید. حتی اگر اشتباه کنید، بلند خواندن به شما کمک میکند که راحت تر انگلیسی صحبت کنید. برای بلند خواندن از کتاب یا روزنامه یا هرچیزی که به زبان انگلیسی است، استفاده کنید. حتی اگر شما همه ی لغات را متوجه نمیشوید، اینکار باعث میشود که زبان و مغزتان، گفتن کلمات انگلیسی را تمرین کند و متوجه میشوید که وقتی انگلیسی صحبت میکنید میتوانید سریعتر و آسانتر جملاتتان را بسازید. بلند خواندن همچنین به دلیل اینکه شما از کلمات انتخابی خودتان استفاده نمیکنید، مفید میباشد.

همچنین شما میتوانید برای تقویت مکالمه زبان انگلیسی خود در کلاس های تدریس خصوصی مکالمه ما که توسط بهترین اساتید برگزار میشود شرکت کنید.جهت مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید.

تلفن تماس : ۰۹۳۵۲۱۲۰۰۳۱-۲۶۴۲۲۲۸۷

۱/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *