دانلود رایگان آهنگ انگلیسی برای یادگیری

یادگیری زبان انگلیسی با آهنگ یکی از بهترین روش هایی است که برترین اساتید زبان آن را توصیه می نمایند، به همین جهت در این مقاله ما به معرفی بهترین آهنگ هایی که مناسب برای یادگیری هستند پرداخته ایم و برای راحتی شما عزیزان و درخواست های شما این مطلب را آپدیت کرده ایم و آهنگ های جدیدتری را معرفی نموده ایم.

آهنگ های انگلیسی برای یادگیری زبان 

آهنگ انگلیسی Hello 

آهنگ انگلیسی hello برای یادگیری زبان

Hello  آهنگ معروفی از خواننده معروف Adele میباشد که در ۲۳ اکتبر ۲۰۱۵ منتشر شد. این آهنگ تقریباً در تمام کشورهایی که شامل جدول فروش هستند به رتبه اول دست یافته است، از جمله در بریتانیا که به دومین تک ‌آهنگ شماره یک پس از “یکی مثل تو” (یکی دیگر از ترانه ها Adele) تبدیل شد و پرفروشترین ترانه در هفته اول انتشار در سه سال اخیر شد. آهنگ hello به دلیل ریتم آرام و تلفظ واضح اشعار و کلمات، یکی از آهنگ های بسیار مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی است.

آهنگ انگلیسی My Heart Will Go On

 

آهنگ انگلیسی My Heart Will Go On برای یادگیری زبان انگلیسی

آهنگ My Heart Will Go On مربوط به فیلم تایتانیک Titanic است فیلمی عاشقانه و حماسی به نویسندگی و کاگردانی جیمز کامرون و محصول سال ۱۹۹۷ است که بسیاری از ما با این فیلم زیبا خاطره داریم. خواننده این آهنگ سلین دیون می باشد و آهنگی بسیار مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی است.

بهتر است بخوانید: روش های موثر در یادگیری زبان انگلیسی با فیلم

آهنگ شاد Dangerous ساخت David Guetta

Dangerous ساخت David Guetta

این آهنگ دارای ریتم شادی است که شما را با لغات تازه ای آشنا می کند، بیشتر زبان آموزان با بیان کلمه Dangerous مشکل دارنند اما مطمئن باشید پس از گوش دادن به این آهنگ هرگز این کلمه را فراموش نخواهید کرد.

آهنگ انگلیسی  Miss You برای یادگیری زبان

آهنگ miss u برای یادگیری زبان انگلیسی

آهنگ Miss You یکی از زیباترین کارهای انریکه ایگلسیاس است که آهنگی بسیار مناسب برای تقویت زبان انگلیسی است و به علاقه مندان به یادگیری زبان پیشنهاد می کنیم که حتما آن را دانلود کرده و از شنیدنش لذت ببرید.

آهنگ Wherever I Go از گروه One Republic

آهنگ Wherever I Go از گروه One Republic

این آهنگ به شما کمک خواهد کردن که سرعت صحبت کردنتان در زبان انگلیسی به صورت چشمگیری افزایش یابد؛ بنابراین آن را دانلود کنید، گوش دهید و حفظ کنید.

آهنگ Rivers از Epica 

این آهنگ یکی از معروف ترین آهنگ های این گروه است که بسیار ملایم بوه و ریتم آن برای زبان آموزانی که در سطح مبتدی و متوسط هستند بسیار مناسب است. از دیگر مزایا این آهنگ در این است که عبارات به کار رفته در آن پیچیده نیست و درک آن ها برایتان دشوار نخواهد بود.

آهنگ عاشقانه Europe’s Skies با صدای Alexander Rybak

این آهنگ دارای ریتم بسیار آرام بخشی است که شما را از گوش دادن خسته نخواهد کرد. کلماتی که در آن به کار رفته است در سطح متوسط هستند که به شما کمک میکند دایره لغات خود را افزایش دهید.

 

آهنگ انگلیسی ABC از جکسون فایو

آهنگ انگلیسی ABC از جکسون فایو

گروه جکسون فایو که بعدها نام خود را به جکسونز تغییر دادند از بزرگترین پدیده‌های موسیقی دهه ۷۰ میلادی در آمریکا به شمار می‌روند. آلبوم‌های این گروه جزو پرفروش‌ترین آلبوم‌ها است. برای تقویت لهجه آمریکایی خود می‌توانید به آهنگ‌های گروه جکسون فایو گوش دهید. آهنگ ABC این گروه از اولین آهنگ‌های منتشرشده آن‌ها بود. این آهنگ به مدت یک ماه در صدر آهنگ‌های پرطرفدار زمان خود بود.

آهنگ انگلیسی And I love her از گروه بیتلز

آهنگ گروه بیتلز برای یادگیری زبان

بیتلز یک گروه راک انگلیسی است. بیتلز پرفروش‌ترین و بزرگترین گروه موسیقی در جهان است. آهنگ and I love her یکی از اهنگ‌های جذاب و پرطرفدار این گروه است. به دلیل ریتم آرام آهنگ به‌راحتی می‌توانید متوجه کلمه‌های آن شوید و خواننده را همراهی کنید.

آهنگ I heard it through the grapevine  از ماروین گی

آهنگ I heard it through the grapevine  از ماروین گی

ماروین گی یک خواننده آمریکایی است. اشعار آهنگ های او مفهوم های عمیق و زیبایی دارند، به همین دلیل برای حفظ کردن و هم خوانی با خواننده جذاب هستند.

آهنگ انگلیسی The lazy song از برونو مارس

آهنگ انگلیسی The lazy song از برونو مارس

برونو مارس یک خواننده آمریکایی است. آهنگ the lazy song یکی از آهنگ های اولین آلبوم رسمی است که برونو مارس در سال ۲۰۱۰ منتشر کرد. این آهنگ یکی از پرفروش ترین آهنگ های سال ۲۰۱۰ در سراسر جهان بود.

شاید برایتان جالب باشد: تقویت حافظه برای یادگیری زبان انگلیسی

دانلود رایگان آهنگ Can’t stop the feeling از جاستین تیمبرلیک

آهنگ جاستین تیمبرلیک

جاستین تیمبرلیک یک خواننده پاپ آمریکایی است. آهنگ can’t stop the feeling نامزد بهترین آهنگ سال جایزه گرمی شد. این آهنگ جزو آهنگ‌های محبوب اپل شناخته می‌شود. در هفته اول انتشار بیش از ۳۷۰هزار دانلود از سراسر دنیا داشت و این موضوع نشان دهنده محبوبیت بالای این آهنگ است که پیشنهاد می کنیم حتما آن را گوش دهید زیرا علاوه بر زیبایی آن برای زبان آموزان نیز بسیار مناسب است.

دانلود رایگان آهنگ انگلیسی Only you از سلنا گومز برای یادگیری زبان

آهنگ های سلنا برای یادگیری زبان

آهنگ only you  را اولین بار یک خواننده بریتانیایی به نام وینس کلارک اجرا کرد، پس از آن بازخوانی های فراوانی از آن شد. یکی از این بازخوانی ها آهنگ سلنا گومز است که در سال ۲۰۱۷ منتشر شده است.

دانلود رایگان آهنگ انگلیسی Malibu از مایلی سایرس برای یادگیری زبان

آهنگ مایلی سایرس

مایلی سایرس یک خواننده آمریکایی است. سرعت خواندن آهنگ milabu به گونه ای است که به راحتی میتوانید آن را یاد بگیرید و با خواننده بخوانید، بنابراین گوش دادن به این آهنگ را از دست ندهید.

۷ دلیل برای یادگیری زبان انگلیسی با آهنگ

  1. یادگیری زبان با آهنگ مؤثر است.
  2. یادگیری زبان با موسیقی به آموختن زبان محاوره‌ کمک می‌کند.
  3. با تلفظ کلمات انگلیسی آشنا می‌شوید.
  4. انگلیسی را در ذهن‌تان نهادینه می‌کنید.
  5. موسیقی با احساسات ارتباط دارد.
  6. گوش دادن به موسیقی عادتی دل‌پذیر است.
  7. موسیقی، فرهنگ انگلیسی را هم به شما می‌آموزد.

ترفندهایی برای یادگیری زبان انگلیسی با آهنگ

  • از منابع خوب و غنی برای یادگیری زبان انگلیسی با آهنگ استفاده کنید.
  • آهنگ‌های مناسبی انتخاب کنید.
  • برای هضم و درک بهتر موسیقی از متن ترانه‌ها کمک بگیرید.
  • متن ترانه‌ها و لغات را مطالعه و تمرین کنید.
  • با ترانه هم‌خوانی کنید.
  • ترانه را از حفظ بخوانید.
  • مرور کنید.

امید واریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد، اگر شما هم تجربه ای در این زمینه دارید و آهنگی را میشناسید که برای یادگیری میتواند مفید باشد حتما در قسمت نظرات برای ما بیان کنید.

چگونه با اهنگ می توانیم زبان خود را تقویت کنیم؟

شما با گوش دادن به آهنگ های انگلیسی به صورت ناخوداگاه با کلمات و لهجه های جدید آشنا می شوید و آن ها را به خاطر میسپارید.

با هر آهنگی میشه زبان یاد گرفت؟

بله اما در ابتدا بهتر است که با آهنگ های ملایم تر شروع کنید تا گوش شما به شنیدن لغات جدید عادت کند.

بجز این روش چه روش های برای یادگیری موثر هستش؟

مطالعه کتاب های انگلیسی، شنیدن پادکست، دیدن فیلم و صحبت کردن با افراد بومی زبان از جمله روش های موثر در یادگیری زبان هستند.

۴.۶/۵ - (۱۶ امتیاز)

5 thoughts on “دانلود رایگان آهنگ انگلیسی برای یادگیری(آپدیت شده)”

  1. وای مرسی خیلی این مقاله بدردم خورد ممنونمممم ازتون
    بجز این مقاله محتوای دانلودی برای تقویت زبان دارید بازم؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *