کتاب داستان انگلیسی

ریدینگ یکی از بهترین راه‌ها برای ارتقاء سطح زبان است، چه خود را برای آزمون زبان کمبریج حاضر می‌کنید و چه برای بالا بردن سطح مهارتتان در زبان انگلیسی تلاش می‌کنید، خواندن کتاب داستان انگلیسی برای نوجوانان راه بی‌نظیری برای یادگیری لغات، گرامر، آشنایی با اصطلاحات، پیچیدگی‌ها و همچنین تقویت مکالمه زبان انگلیسی آنها خواهد بود.

خواندن و مطالعه کتاب داستان های انگلیسی یکی از سرگرم کننده‌ ترین و موثرترین راه‌ها برای تقویت زبان انگلیسی میباشد. این کار به شما کمک می کند دایره واژگان انگلیسی خود را افزایش داده و با ساختار‌ گرامر انگلیسی در جمله‌ها آشنا شوید و البته از داستان‌های سرگرم‌ کننده نیز لذت ‌ببرید. اما اینکه چه بخوانید و موضوع مورد مطالعه برای شما به اندازه کافی جذاب باشد و از همه مهم ‌تر در سطح دانش انگلیسی شما باشد نیز بسیار مهم است. بسیاری از افراد حرفه ای  برای تقویت زبان کتابهای داستان انگلیسی را پیشنهاد کرده‌اند، بنابراین ما در این مطلب تعدادی کتابهای داستان انگلیسی مناسب برای بهبود مهارت‌های انگلیسی را به شما عزیزان معرفی میکنیم همراه ما باشید.

«آقای روباه شگفت انگیز» نوشته رولد دال

آقای روباه شگفت انگیز نوشته رولد دال

اگر که به دنبال کتاب جهت تقویت یادگیری زبان انگلیسی هستید بهتر است از کتاب‌هایی شروع کنید که برای کودکان نوشته شده است. یکی از بهترین کتاب داستان انگلیسی برای کودکان کتاب آقای روباه شگفت انگیز است. توجه داشته باشید که خواندن کتاب‌هایی که عکس و تصویر دارند به شما کمک می‌کند که داستان را بهتر متوجه شوید.

آقای روباه شگفت انگیز، داستان ۳ کشاورز محلی و درگیری آنها با روباهی است که برای سیر کردن شکم خانواده خود از آنها مرغ، سیب و خیلی از محصولات دیگر را می‌دزدد. باگیس، بانس و بین (۳ کشاورز بدجنس داستان) تصمیم می‌گیرند که با کندن چاله‌ای، روباه قصه را در خانه‌اش حبس کنند اما آقای روباه شگفت انگیز نیز نقشه‌ای برای آنها دارد … .

مرتبط بخوانید: دانلود رایگان آهنگ انگلیسی برای یادگیری(معرفی بهترین ها)

«پیرمرد و دریا» نوشته ارنست همینگوی

پیرمرد و دریا نوشته ارنست همینگوی

همینگوی به خاطر نوشته‌های روان و ساده خود معروف است که این برای زبان آموزان نوجوان و کودک نکته فوق‌العاده‌ای است. استفاده از جمله‌های کوتاهی که خواننده را یک راست به اصل مطلب می‌برد و باعث می‌شود که هر زبان‌آموزی با هر سطحی با آن کنار بیاید.

داستان پیرمرد و دریا در مورد پیرمرد دریا‌دار و یک ماهی بسیار بزرگ است. همینگوی در این کتاب داستان انگلیسی برای نوجوانان به زبان ساده درگیری‌ها، چالش‌ها، مبارزات و داستان‌های بین آن دو را به تصویر می‌کشد.

برای دانلود کتاب «پیرمرد و دریا» کلیک کنید.

«سالار مگس ها» نوشته ویلیام گلدینگ

سالار مگس ها نوشته ویلیام گلدینگ

کتاب سالار مگس‌ها یکی از کتاب‌های مدرن، کلاسیک و مشهوری میباشد که در مدارس تدریس می‌شود. این کتاب بیشتر برای آموزش برای آزمون‌های کمبریج استفاده می‌شود که همین باعث شده که کتاب بی‌نظیری برای آموزش زبان انگلیسی باشد. حتی اگر این کتاب را به زبان مادری خود خوانده باشید، خواندن زبان اصلی آن خالی از لطف نخواهد بود.

کتاب سالار مگس‌ها با سقوط یک هواپیما آغاز می‌شود که در نتیجه آن گروهی از پسران در یک جزیره گرفتار می‌شوند. آنها تصمیم می‌گیرند که برای خود یک جامعه تشکیل دهند که این جامعه نیاز به یک رهبر دارد. با این تصمیم، اوضاع وخیم می‌شود و جنگ برای به دست آوردن رهبری بین آنها آغاز می‌شود. خوی وحشی‌گری در آنها بالا می‌گیرد و دو گروه رقیب شکل می‌گیرد که نتیجه آن چیزی جز عصبانیت، ترس و مرگ نیست.

برای دانلود کتاب «سالار مگس ها» کلیک کنید.

هری پاتر و سنگ جادو نوشته جی.کی رولینگ

هری پاتر و سنگ جادو نوشته جی.کی رولینگ

انتخاب این رمان شاید به نظر بدیهی بیاید، اما کتاب‌های اخیر “هری پاتر” معرف‌های مناسبی برای زبان انگلیسی هستند.

این کتاب داستان انگلیسی برای نوجوانان و کودکان نوشته شده و زبان آن‌ها تا حدودی ساده است. همین امر باعث شده برای افرادی که سطح بالایی در زبان انگلیسی ندارند نیز قابل دسترس باشند.

برای دانلود کتاب «هری پاتر و سنگ جادو» کلیک کنید.

«سگی در شب» نوشته مارک هدن

کتاب داستان انگلیسی سگی در شب» نوشته مارک هدن

داستان این کتاب در مورد یک پسر جوان به نام کریستوفر است که با بیماری اُتیسم دست و پنجه نرم می‌کند. کریستوفر به مدرسه استثنایی‌ها می‌رود و برقراری ارتباط با آدم‌های اطراف و دنیای بیرون برای او بسیار دشوار است.

او به ‌طور اتفاقی متوجه می‌شود که سگ همسایه‌اش کشته شده است و تصمیم می‌گیرد که پرده از راز این جنایت بردارد. این تصمیم، او را در مسیر جدید و گیج کننده‌ای قرار می‌دهد که زندگی‌اش را عوض می‌کند.

برای دانلود کتاب «سگی در شب» کلیک کنید.

۲.۵/۵ - (۶ امتیاز)

4 thoughts on “معرفی پنج کتاب داستان برتر انگلیسی برای تقویت زبان”

  1. مررسی واقعا من خیلی دنبال این کتاب ها بودم ممنونم از اینکه رایگان در اختیارمون گذاشتید این کتاب هارو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *