کلاس خصوصی تافل تضمینی

آزمون تافل برای کسانی است که زبان مادریشان انگلیسی نیست و نیاز دارند سطح زبان خود را بسنجند. این آزمون بیشتر اهداف تحصیلی و آکادمیک را به همراه دارد و بیش از ۸۵۰۰ دانشگاه و موسسه آموزشی در بیش از ۱۳۰ کشور دنیا این آزمون را به رسمیت قبول دارند. اما برخی از شما نیاز دارید این دوره را در مدت زمانی نسبتا کوتاه به پایان برسانید ، مطمئنا برای این افراد بهترین گزینه تدریس خصوصی تافل تضمینی می باشد. کلاس خصوصی تافل تضمینی یکی از روش هایی است که برای برگزاری کلاسهای زبان انگلیسی در سالهای اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، زیرا اکثرا نسبت به مزایای این روش آگاه هستند و می دانند که از طریق آن می توانند با تمرکز بیشتری به آموختن این زبان بپردازند و مطابق با برنامه ریزی مشخص برای شرکت در آزمون TOEFL آمادگی لازم را کسب کنند.

کلاس خصوصی تافل مناسب چه کسانی است؟

کسانی که قصد دارند در وقت و هزینه های رفت و آمدی خود صرفه جویی نمایند، سعی می کنند از کلاس های تدریس خصوصی تافل استفاده کنند، اما فواید استفاده از این روش تنها محدود به صرفه جویی در زمان و هزینه ها نمی باشد؛ بلکه از این طریق مدت زمان یادگیری بسیار کوتاه تر از شرکت در دوره های ترمیک آموزشگاهی خواهد شد، زیرا مدرس با تمرکز بیشتر بر روی فرد زبان آموز می تواند با سرعت بیشتری مطالب را در اختیار وی قرار دهد و فرد یاد گیرنده نیز به دلیل اینکه توانسته است، ساعات و محل برگزاری جلسات را خودش تعیین نماید، احساس راحتی و آزادی عمل بیشتری خواهد داشت.

کلاس خصوصی تافل تضمینی

TOEFL کوتاه شده ی عبارت Test of English as a Foreign Language می باشد که به عنوان یک آزمون آکادمیک، جامع و معتبر جهت سنجش میزان دانش زبانی افراد در جهان مطرح شده و مورد استفاده قرار می گیرد. داشتن چنین مدرکی به عنوان یک اعتبار برای تحصیل در کالج، دانشگاه ها و موسسات آموزشی آمریکا، کانادا، انگلستان، استرالیا و …. ضروری است و به همین دلیل تعداد زیادی از شرکت کنندگان آزمون تافل کسانی هستند که می خواهند برای ادامه تحصیل به ایالات متحده آمریکا و سایر کشورهای خارجی بروند.

بهتر است بخوانبد: مزایای مدرک تافل چیست؟

 

کلاس خصوصی تافل تضمینی برای چه کسانی برگزار میگردد؟

  • آموزش زبان برایشان اهمیت ویژه ایی دارد
  • زمان بسیار اندکی در اختیار دارند(حدود ۲ تا ۴ ماه )
  • امکان استفاده از کلاس زبان گروهی را ندارند
  • و بدنبال نتیجه ۱۰۰ % و تضمینی هستند
  • این دوره ها بهره مند از بروزترین تکنیک های آزمون تافل میباشد
  • در حدود ۱۲ سال سابقه برگزاری کلاس تافل، عملکرد عالی را در بر داشته است
  • این دوره ها معطوف به نقاط ضعف و قوت زبان آموزان ارایه میگردد
  • در کوتاه ترین زمان ممکن به پایان خواهد رسید

کلاس خصوصی تافل تضمینی

از ویژگی های تدریس خصوصی تضمینی تافل میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برنامه ریزی دقیق برای هر چهار مهارت
  • ارائه نمونه های آزمون های writing و Speaking برای آشنایی بیشتر با پاسخ های مناسب
  • کسب نمره ۱۱۰ با برنامه ریزی در آزمون
  • آموزش آنلاین تافل IBT برای کسانی که شرایط شرکت در کلاس های حضوری ندارند.

تدریس خصوصی تافل تضمینی می تواند در آموزشگاه و یا در منزل و یا محل کار خود زبان آموز برگزار شود. انتخاب زمان برگزاری کلاس ها نیز وابسته به خواست زبان آموز است و در هر زمانی که شما راحت تر باشید می توانید کلاس ها را برگزار کنید و زمان خود را در رفت و آمد در مسیر هدر ندهید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان موسسه برای آزمون تافل و انتخاب کلاس ها بهرهمند شوید.

تلفن تماس: ۲۶۴۲۲۲۸۷-۰۲۱ و ۰۹۳۵۲۱۲۰۰۳۱

امتیاز دهی از راست به چپ است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *