آزمون تافل برای کسانی میباشد که زبان مادریشان انگلیسی نیست و نیاز دارند سطح زبان خود را بسنجند. این آزمون بیشتر اهداف تحصیلی و آکادمیک دارد و بیش از ۸۵۰۰ دانشگاه و موسسه آموزشی در بیش از ۱۳۰ کشور دنیا این آزمون را قبول دارند. اما برخی از شما نیاز دارید این دوره را در مدت زمانی نسبتا کوتاه به پایان برسانید، مطمئنا برای این افراد بهترین گزینه تدریس خصوصی توسط معلم خصوصی تافل در موسسه ما می باشد. دلایل زیادی برای انتخاب این دوره توسط گروه آموزشی ما می باشد:

 

 

  • ارائه منابع آنلاین و منابع کامل آموزش تافل به زبان آموز
  • برنامه ریزی دقیق برای هر چهار مهارت
  • کسب نمره ۱۱۰ با برنامه ریزی در آزمون TOEFL iBT
  • برگزاری آزمون آزمایشی تافل iBT در طی دوره به صورت کاملا رایگان
  • آموزش آنلاین تافل iBT ( برای کسانی که شرایط شرکت در کلاس های حضوری ندارند )
  • ارائه نمونه های آزمون های writing و Speaking برای آشنایی بیشتر با پاسخ های مناسب.
  • دوره ی شما به طور اختصاصی برای شما طراحی میشود. با شرکت در جلسه اینترویو رایگان آیلستر، ما از نقاط قوت و ضعف شما آگاه خواهیم شد و بهترین منابع ممکن را از مجموعه ی گسترده و متنوع منابع آزمون تافل برای شما انتخاب خواهیم کرد.
  • اساتید مجموعه خارج از کلاس نیز از طریق تلفن همراه، ایمیل و تلگرام شما را از راهنمایی هایشان بهره مند میکنند‌ و هر زمان که برای شما سوالی پیش بیاید، پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
  • اساتید تافل آیلستراز باتجربه ترین اساتید هستند و تجربه درخشان آنها ضامن موفقیت شما در آزمون تافل میباشد.

مزایای تدریس خصوصی

  1. درس ارائه شده دقیقا مناسب شرایط زبان آموز انتخاب می‌شود.
  2. یادگیری یک به یک، استفاده بهینه از زمان و حداکثر توجه دو طرفه
  3. می‌توان مناسب‌ترین مربی را انتخاب کرد
  4. افزایش اعتماد به نفس
  5. کمک کردن در تکالیف و تست‌ها
  6. روش‌ها و ابزارهای آموزش جالب
  7. شرایطی راضی کننده و مطابق میل زبان آموز
  8. عدم تمرکز و حواسپرتی کمتر می‌شود
  9. صرفه جویی در زمان
  10. نبود مشکل هم سطح نبودن زبان آموزان
  11. هدفمند تر شدن مکالمات

 

بهتر است بخوانید : تغییرات آزمون تافل در سال جدید چگونه است ؟

 

اغلب زبان‌آموزانی که تدریس خصوصی زبان را به شرکت در کلاس‌های گروهی ترجیح می‌دهند، به دنبال یک برنامه آموزشی کاملاً مطابق با نیازهایشان هستند. اگر انگیزه شما از یادگیری زبان انگلیسی آماده شدن برای شرکت در یک آزمون باشد مانند آزمون تافل در این صورت روش آموزش متفاوت خواهد بود. در این شرایط ضروری است که معلم شما بر مباحثی تمرکز کند که در آزمون، مورد نیاز شما خواهند بود.

به همین ترتیب، اگر قصد شما از یادگیری زبان انگلیسی برای تجارت و کار در بازارهای اروپایی باشد، موضوع متفاوت خواهد بود. در این شرایط معلم خصوصی زبان باید در جلسات آموزش بر مباحثی تاکید داشته باشد که شما را برای مکالمه در موقعیت‌های تجاری آماده کنند. بنابراین در انتخاب معلم جهت تدریس خصوصی زبان انگلیسی این نکته را در نظر داشته باشید که آگاهی کامل او از نیازهای شما و انتظاراتی که از کلاس زبان و نتیجه آن دارید، بسیار ضروری است.

بسیاری از مدرسین خصوصی زبان انگلیسی تجربه تدریس در کلاس‌های گروهی را ندارند. متاسفانه این موضوع نقطه ضعف آنها است. مدرسی که توانایی اداره کردن کلاسی گروهی را داشته باشد و همچنین تجربه کار با زبان‌آموزان مختلف را در کارنامه تدریس خود دارا باشد بدون شک با تسلط بیشتری می‌تواند زمان یک کلاس خصوصی را مدیریت کند. همچنین یک مدرس زبان مجرب به راحتی نقاط ضعف زبان‌آموز خود را تشخیص می‌دهد و مهارت کافی در رفع اشکال را دارد.

 

 

تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط معلم با حوصله

برخی از مدرسین خصوصی زبان، به دلیل اینکه کیفیت تدریس آنها زیر نظر مجموعه‌ای قرار نمی‌گیرد نسبت به این کلاس‌ها احساس تعهد کافی را ندارند. از این جهت بهتر است که در مواقع خاصی انتخاب معلم خصوصی را به عهده موسسات زبان بگذارید تا آنها با توجه به شناختی که از توانایی‌های مدرسین خود دارند، معلم مجرب و متعهدی را برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی به شما معرفی کنند.

یک معلم خصوصی زبان انگلیسی متعهد، تمام زمان کلاس را صرف تدریس و بررسی نقاط قوت و ضعف زبان‌آموز می‌کند. او برای رفع اشکالات زبان‌آموز زمان می‌گذارد. بسیاری از مدرسین زبان با طراحی و تنظیم تکالیف و تمرین‌های متنوع برای زبان‌آموزان، آنها را در مسیر یادگیری زبان انگلیسی قرار می‌دهند. یک معلم خوب اجازه نمی‌دهند زبان‌آموز نسبت به یادگیری زبان بی‌انگیزه و بی‌علاقه شود.

 

 

امتیاز دهی از راست به چپ است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *