دوره نوروزی آیلتس

همانطور که اطلاع دارید کلاس های تدریس خصوصی آیلتس در مجموعه آیلتسر به صورت دوره های فشرده از مبتدی تا پیشرفته برگزار می شود. در ایام نوروز ۹۹ با توجه به محدودیت هایی که برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برای رفت و آمدها در نظر گرفته شده است، تصمیم گرفتیم که با برگزاری دوره آیلتس نوروزی آنلاین زمینه را برای تداوم روند آموزشی شما داوطلبان آیلتس فراهم کنیم تا بتوانیم در تعطیلات نوروزی نیز در کنار شما باشیم. دوره آیلتس آنلاین ویژه نوروز ۹۹ در مجموعه آیلتسر بگونه ای طراحی شده است که در آن اساتید آیلتس بسته به سطح شما و طبق نتیجه تعیین سطحی که به صورت رایگان انجام می دهند، برای شما برنامه ریزی می کنند و طبق برنامه ریزی انجام شده هر ۴ مهارت زبانی (Listening, Reading, Speaking, Writing) به موازات هم به شما عزیزان آموزش می دهند.

اساتید تدریس خصوصی آیلتس با توجه به اینکه قصد شرکت در آزمون آکادمیک آیلتس و یا جنرال را دارید اطلاعات لازم را در مورد نوع سوالات و نمره دهی آزمون آیلتس در اختیار شما قرار می دهند و به صورت تخصصی و با حل کردن و تمرین نمونه سوالات دوره های گذشته آزمون آیلتس شما را با شرایط آزمون آیلتس آشنا می کنند و در تقویت مهارت هایی را که نیاز است روی آنها تمرین بیشتری داشته باشید شما را همراهی می کنند.

مزایای شرکت در دوره آنلاین آیلتس

  • در این روش شما محدودیت مکانی ندارید و در هر کجای ایران و جهان که باشید می توانید با استاد خود در ارتباط باشید.
  • با شرکت در کلاس های آنلاین زبان انگلیسی در هزینه های رفت و آمد شما صرفه جویی می شود.
  • می توانید در منزل و در هر روز و ساعتی که شما تعیین می کنید با استاد خود هماهنگ شده و کلاس را تشکیل دهید.
  • از زمانی که می توانستید برای رفت و آمد به آموزشگاه اسنفاده کنید می توانید مرور درسهای گذشته استفاده کنید.
  • انتخاب مدرس با شماست و می توانید با مدرسی که مدنظرتان است کلاس را به صورت تک نفره، دو و یا سه نفره برگزار کنید.
  • سرعت یادگیری شما در کلاسهای آنلاین بالاتر است چرا که استاد تمام وقت و انرژی خود را به آموزش و رفع اشکال شما صرف می شود.

 

برای ثبت نام در کلاس آنلاین نوروزی آیلتس که بصورت فشرده و از داخل منزل برگزار خواهد شد میتوانید با شماره گیری ۰۹۳۵۲۱۲۰۰۳۱-۲۶۴۲۲۲۸۷ مشاوره رایگان دریافت نمایید و همچنین تعیین سطح رایگان غیر حضوری داشته باشید.

امتیاز دهی از راست به چپ است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *