دوره نوروزی مکالمه در منزل

ما در مجموعه آموزشی آیلتسر با برگزاری دوره آنلاین نوروزی مکالمه شرایطی را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم تا بدون اینکه برای یادگیری زبان انگلیسی در کلاس های گروهی آموزشگاه ها شرکت کنید و یا نیازی باشد که در منزل و یا محل کار خود با اساتید تدریس خصوصی مکالمه ملاقات داشته باشید، از منزل خود و به صورت آنلاین تماس تصویری برقرار کرده و به صورت خصوصی و یا گروهی به مکالمه بپردازید تا مهارت های مربوط به جمله بندی ها و تلفظ صحیح کلمات و عبارتها را در خود تقویت کنید.

 

اهمیت شرکت در کلاس مجازی تقویت مکالمه

یکی از بهترین روش های تقویت زبان انگلیسی داشتن یک معلم خصوصی زبان است که بتواند در حد یک انگلیسی زبان بومی صحبت کند و تجربه کافی از سبک سوالات و نوع برگزاری آزمون های بین المللی زبان انگلیسی مانند تافل و آیلتس را داشته باشد. بنابراین شرکت در کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی آیلتسر که برای نوروز ۹۹ در نظر گرفته شده است می تواند مناسب ترین راه برای یادگیری زبان انگلیسی به صورت فشرده و در مدت کوتاه باشد و در عین حال بتواند تاثیر زیادی بر روی صحیح و روان صحبت کردن شما به زبان انگلیسی داشته باشد.

 

برای بسیاری از افرادی که به علت دوری راه به اساتید برتر زبان انگلیسی و شرکت در کلاس های گروهی و خصوصی دسترسی ندارند شرکت در کلاس آنلاین زبان انگلیسی بهترین انتخاب است.

 

شرکت در کلاس آنلاین زبان به چه امکاناتی نیاز است؟

برای شرکت در کلاس آنلاین تنها به یک سیستم کامپیوتری با سیستم عامل ویندوز، یک خط اینترنت پرسرعت و یک میکروفن یا هدست برای تعامل راحت تر با استاد نیاز دارید. در صورت در اختیار نداشتن سیستم کامپیوتری نیز می توانید از طریق برنامه های چت آنلاین که در آنها امکان تماس تصویری وجود دارد برای شرکت در کلاس های دوره آنلاین نوروزی مکالمه آیلتسر استفاده کنید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه برگزاری کلاس های مکالمه آنلاین آیلتسر و انجام تعیین سطح رایگان و غیر حضوری می توانید از طریق شماره های ۰۹۳۵۲۱۲۰۰۳۱-۲۶۴۲۲۲۸۷ با ما در تماس باشید.

امتیاز دهی از راست به چپ است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *