ثبتنام در آزمون لایف اسکیلز (IELTS Life Skills)

آزمون آیلتس لایف اسکیلز مدت زمان کوتاهی است که در ایران برگزار می شود شما با مراجعه به موسسه ایرسافام که برگزار کننده این آزمون در ایران است می توانید برای ثبتنام در آزمون آیلتس لایف اسکیلز اقدام نمایید. برای شرکت در آزمون لایف اسکیلز هیچ محدودیت خاصی وجود ندارد و شما در صورتیکه در این آزمون قبول نشدید میتوانید مجدد در این آزمون شرکت کنید. اما اگر در آزمون قبول شوید تا ۲ سال اجازه شرکت در آزمون را نخواهید داشت. (برای آگاهی بیشتر میتوانید به مقاله آزمون آیلتس لایف اسکیلز (IELTS Life Skills) مراجعه نمایید.)

اعتراض به نتیجه آیلتس لایف اسکیلز (Enquiry on Results)

در صورتی که در آزمون رد (Failed) شوید می توانید به نتیجه آزمون اعتراض کنید.  در این صورت آزمون شما توسط یک ممتحن ارشد (Senior Examiner) از British Council بررسی می شود. این کار ممکن است ۶ تا ۸ هفته طول بکشد و ۷۵ یورو هزینه دارد. اگر بعد از بررسی مشخص شود که شما باید قبول می شدید، هزینه اعتراض به آزمون به شما برگردانده می شود. هر چند، متاسفانه، اگر نتیجه آزمون شما تغییر نکند، هزینه ای برای تجدید نظر داده اید هم به شما برگردانده نخواهد شد.

نکته مهمی که باید حتما به آن توجه کنید این است که فقط شش هفته بعد از هر آزمون لایف اسکیلز فرصت دارید تا نسبت به نتیجه آزمون اعتراض کنید. برای این کار باید ابتدا هزینه را به حساب ارائه شده واریز کنید (دریافت راهنما) و سپس فرم درخواست تجدید نظر را پر کرده (این فرم) و به همراه فیش واریزی و اصل کارنامه به مرکزی که در آن ثبت نام کرده اید ارسال کنید.

لطفاً توجه کنید: اطلاعات ارائه شده در مورد نحوه اعتراض و واریز پول مربوط به اسفند ۱۳۹۵ می باشد. این اطلاعات دائماً تغییر می کنند، پس، لطفاً قبل از هرگونه واریزی در مورد دستورالعمل های جدید اعتراض به نمره آزمون لایف اسکیلز از مرکزی که در آن امتحان داده اید بپرسید. زبان پلاس هیچ مسئولیتی در مورد هر گونه مشکلی که در فرایند اعتراض و واریز پول بوجود بیاید نخواهد داشت.

امتیاز دهی از راست به چپ است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *