آزمون ماک پی تی ای

همانطور که می دانید آزمون PTE در ایران مرکزی برای برگزاری ندارد و برای شرکت در این آزمون باید به کشورهای دیگر سفر کنید، اگر که آمادگی کافی برای شرکت در این آزمون را نداشته باشید و یا از نحوه برگزاری آن اطلاعات کافی نداشته باشید، قطعا شکست خواهید خورد و در نهایت هزینه‌های بسیار زیادی را برای هزینه سفر و هزینه شرکت در آزمون باید پرداخت نمایید. بنابراین برای جلوگیری از این اتفاق باید قبل از شرکت در آزمون خود را ارزیابی کنید و از تمام جوانب آزمون مطلع شوید. شما با شرکت در آزمون ماک پی تی ای می توانید به خوبی متوجه شوید که تا چه اندازه برای شرکت در آزمون آماده می باشید و یا در چه قسمت هایی احتیاج به تمرین بیشتر دارید. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا شما را با آزمون ماک پی تی ای آشنا کنیم.

آزمون ماک  پی تی ای (PTE) چیست؟

آزمون ماک PTE یک آزمون استاندارد می باشد که به طور کامل مشابه آزمون PTE است. با شرکت در این آزمون می توانید تجربه ای واقعی از آزمون PTE را داشته باشید. این آزمون هم همانند آزمون اصلی PTE چهار مهارت اصلی گوش دادن،‌ خواندن،‌ صحبت کردن و نوشتن را مورد ارزیابی قرار می دهد. آزمون آزمایشی PTE عمدتا برای تمرین کردن و گرفتن نتیجه بهتر است. چرا که با استفاده از آن می توانید نتیجه آزمون اصلی را حدس بزنید و نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی نمایید.

مزایای شرکت در آزمون ماک PTE

در زیر برخی از مزایای شرکت در آزمون ماک PTE را برایتان آورده ایم:

  1. با شرکت در این آزمون با روند کلی آزمون اصلیPTE آشنا می شوید.

آزمون های ماک درست بر اساس آزمون‌های واقعی برگزار میگردد،زیرا شبیه سازی شده آزمون اصلی می باشند.‌ به همین دلیل است که اگر زبان ‌آموزی در آزمون ماک نتیجه خوب و قابل قبولی را کسب کند، در آزمون اصلی موفق می شود. هر آ‌زمون ماک به شما فرصتی برای یادگیری و بهبود عملکرد را خواهد داد.

  1. مهارت مدیریت زمان شما را تقویت می کند.

زمان نقش بسیار قابل توجهی را در آزمون های PTE دارد. اینکه بتوانید تمام سوالات را به درستی و در زمان مناسب پاسخ دهید بسیار مشکل می باشد. بنابراین شرکت در آزمون های ماک PTE به شما کمک می کند تا در زمان مشخص به سوالات آزمون پاسخ دهید.

  1. شما را با حدود نمرتان آشنا می کند.

همانطور که گفته شد آزمون ماک PTE شباهت بسیار زیادی به آزمون اصلی دارد به همین دلیل است که با شرکت در این آزمون می توانید با حدود نمره خود در آزمون اصلی آشنا شوید و برنامه ریزی دقیق تری را داشته باشید.

از دیگر مزایای شرکت در آزمون ماک PTE عبارت است از:

  • آشنایی با الگوی آزمون اصلی
  • یادگیری تکنیک های جدید
  • ارزیابی واقعی تر خود
  • شناسایی نقاط ضعف و قوت خود
  • تمرین برای آزمون اصلی

چگونگی ثبت نام و شرکت در آزمون ماک PTE

شرکت در آزمون ماک پی تی ای PTE

موسسات مختلفی از جمله PTEStudy و PTEPractice آزمون آزمایشی PTE را ارائه می دهند اما به دلیل تحریم ها قادر به پرداخت هزینه آزمون های ماک با کارت های بانکی داخلی در این سایت ها نمی باشید. برای پرداخت هزینه این آزمون‌ها باید از کردیت کارت هایی مانند ویزاکارت یا مسترکارت استفاده نمایید. هزینه این آزمون ها نسبت به آزمون اصلی بسیار کمتر بوده و دارای هیچ محدودیتی نمی باشد.

در نتیجه

با شرکت در آزمون ماک پی تی ای می توانید با شرایط و مدل این آزمون آشنا شوید با استفاده از آزمون ماک،‌ متقاضی می‌تواند شرایط و مدل آزمون واقعی PTE را ببیند و خود را با توجه به شرایط آن ارزیابی کند.

امیدواریم که این برای شما مفید بوده باشد؛ شما میتوانید جهت تقویت مهارتهای چهارگانه زبان انگایسی خود، و همچنین آمادگی برای شرکت در آزمون پی تی ای، در دوره های تدریس خصوصی PTE گروه آیلتسر شرکت نمایید

امتیاز دهی از راست به چپ است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *