آزمون آزمایشی آیلتس

آزمون آزمایشی آیلتس که به آن امتحان ماک آیلتس نیز گفته می‌شود، نمونه‌ای شبیه ‌سازی شده از آزمون آیلتس است که امکان سنجش دقیق نمرات در آزمون استاندارد را بدون پیچیدگی‌های ثبت نام آزمون آیلتس رسمی و با هزینه‌ای بسیار کم فراهم می‌کند. بدون‌ شک‌ می‌ تواند مهمترین‌ علت‌ عدم‌ موفقیت‌ داوطلبان‌ ایرانی‌ در آزمون‌ IELTS را عدم‌ آشنایی‌ آنها با شرایط‌ واقعی‌ برگزاری‌ آزمون‌ بین‌المللی ‌IELTS دانست. ‌برگزاری‌ آزمون ماک آیلتس استاندارد این‌ نقیصه‌ مهم‌ را کاملاً برطرف‌ نموده‌ است‌.

معرفی آزمون ماک آیلتس

ماک MOCK در لغت به معنای تقلیدی است و به آزمونی گفته می‌شود که کاملاً شبیه آزمون اصلی باشد.
آزمون ماک آیلتس یا همان آزمون آزمایشی یا شبیه سازی شده آیلتس، آزمونی مطابق با شرایط آزمون آیلتس و با سؤالات استاندارد شامل چهار بخش Listening/Reading/Writing/Speaking می‌باشد که به صورت حضوری برگزار می‌شود و توسط یک یا چند نفر آزمون گیرنده از آزمون دهنده گرفته شده و توسط شخصی که مسلط به آیلتس و مهارت‌های آن است بررسی و نمره دهی می‌شود. از آنجایی که ماک، دقیقا مشابه آزمون آیلتس است و از این جهت آزمون سختی بوده و نیازمند تسلط نسبی به نکات پاسخ دهی به تسک‌های آزمون است، کسانی باید این تست را بدهند که با نکات آزمون آیلتس آشنا باشند و روش‌های مدیریت زمان را هم بدانند مخصوصاً که این آزمون، رایگان نبوده و هزینه‌ای هم بابت برگزاری و تصحیح آن از متقاضیان دریافت می‌شود.

بهتر است بخوانید: همه چیز درباره آزمون ماک(دانلود یک نمونه تست آیلتس)

انواع آزمون ماک آیلتس

آزمون ماک آیلتس، همانند آزمون اصلی دارای دو نوع میباشد:

  • آزمون ماک آیلتس آکادمیک
  • آزمون ماک آیلتس جنرال

بهتر است در هنگام ثبت‌نام، نوع آن را هم به درستی و بسته به نیاز خود، مشخص کنید.

مزایای آزمون ماک آیلتس

  • رعایت سطح سختی و نمره‌دهی استاندارد

آزمون ماک آیلتس از نظر سختی، مشابه آزمون اصلی IELTS است. میانگین نمرات دریافتی داوطلبین در این آزمون‌ها در سال‌های اخیر همواره با نمرات‌شان در آزمون اصلی مشابه بوده است.

  • ارائه کارنامه تحلیلی همراه با فیدبک

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این آزمون ارائه کارنامه‌ای است که نه تنها نمرات مهارت‌ها در آن ذکر شده‌اند بلکه ریز نمراتی که در کارنامه آزمون رسمی قید نمی‌شوند نیز به همراه  پیشنهادهای ممتحن ارائه می‌گردند.

  • امکان برنامه ریزی بلند مدت برای شرکت در آزمون

شما می ‌توانید با توجه به زمان شرکت در آزمون اصلی، جهت ثبت نام در یک یا چند آزمون ماک آیلتس اقدام نمایید.

  • ارائه مشاوره پس از آزمون

شما پس از دریافت نتیجه می‌توانید جهت مشاوره به متخصصین آیلتس ما مراجعه کرده و راهنمایی‌های لازم جهت کسب نمره‌ی مورد نظرتان را دریافت و در صورت تمایل از مشاوره تلفنی بهره‌مند شوید.

امتیاز دهی از راست به چپ است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *