امروزه کلاس ها و دوره های آنلاین در تمام دنیا بسیار رایج شده است. با توجه به افزایش سرعت اینترنت در ایران و دسترسی روز افزون افراد بیشتری به اینترنت پر سرعت، در ایران هم مدتی است کلاس های آنلاین و به ویژه کلاس زبان آنلاین با اسکایپ جا افتاده است. هر چند هنوز عده ای وجود دارند که شاید چندان با این کلاس ها آشنایی نداشته باشند. امروزه برگزاری کلاس آنلاین و از طریق اسکایپ اتفاق تازه ای میباشد اما برای مردم کشورهای پیشرفته به اتفاقی عادی تبدیل شده است و بسیاری از متخصصان از کلاس آنلاین با اسکایپ برای ارتباط با همکاران و یا آموزش نفزات بسیاری بهره می برند.

چگونگی استفاده از اسکایپ

کلاس زبان آنلاین با اسکایپ

اسکایپ نرم افزاریست رایگان و مشهور که امکان گفتگو صوتی و تصویری را از طریق اینترنت برای شما فراهم می آورد. جهت اتصال در اسکایپ دو طرفی که قصد ارتباط با یکدیگر را دارند می بایست این برنامه را نصب و همچنین آیدی اختصاصی خود را در آن ایجاد نمایند. در این برنامه امکان برقراری ارتباط تصویری به وسیله وب کم و همچنین گفتگوی متنی و یا حتی انتقال فایل نیز وجود دارد. نرم افزار اسکایپ از کیفیت بالایی در انتقال صدا حتی بهتر از ارتباط تلفنی که از مناطق دور برقرار می شود را برخوردار میباشد.

جهت برقراری ارتباط و اتصال به اشخاص دیگر در اسکایپ شما میبایست حتما اسکایپ آیدی آنها را در قسمت Add a contact وارد و اصطلاحا آنها را Add نمایید. طرف مقابل نیز میبایست حتما درخواست شما را قبول Accept نموده تا شما قادر به برقراری تماس با او باشید.

تجهیزات مورد نیاز برای کلاس آنلاین با اسکایپ

تجهیزات کلاس زبان آنلاین با اسکایپ

جهت شرکت در کلاس زبان آنلاین با اسکایپ به دو مورد زیر نیاز دارید:

  1. هدست

داشتن میکروفن برای صحبت با استاد ضروری میباشد. لطفا در صورتی که میخواهید فقط از میکروفن استفاده نمایید، کیفیت صدای خود را قبل از کلاس با پرسنل فارسی زبان چک کنید.

  1. دوربین وب کم

جهت استفاده از ویدئو چت ، داشتن وب کم ضروری میباشد.در صورت نداشتن وب کم شما میتوانید از کلاسهای کالج استفاده نمایید.

مزایای استفاده از اسکایپ

مزایا کلاس زبان آنلاین با اسکایپ

  • سادگی کار با این نرم افزار برای همه ، کیفیت خوب تصویر و صدا و امکان نمایش آنچه شما در Desktop خود دارید. ( به عنوان مثال یک فایل آموزشی یا یک کتاب الکترونیک )
  • امکان ضبط همه این اتفاقات ناخود آگاه این نرم افزار را به یک سیستم بسیار کارآمد برای آموزش خصوصی زبان انگلیسی با اسکایپ کرده است.
  • تدریس از همه جا و برای همه مکان ها بدون هیچ محدودیتی
  • کم شدن محدودیت های زمانی به دلیل تلف نشدن در مسیر های طولانی
  • تفاوت های بسیار اندک با تدریس رو در رو
  • نیاز به دانش بسیار کم به مسائل رایانه
  • هزینه مناسب
  • امکان استفاده از کلاس ها در چندین وقت دیگر ( به دلیل وجود امکان ضبط کلاس ها )

مزیت های کلاس زبان انگلیسی آنلاین

مزیت های کلاس زبان آنلاین با اسکایپ

  • صرفه جویی در زمان

یکی از مهمترین مزیت های کلاس زبان با اسکایپ این است که با شرکت در کلاس زبان انگلیسی آنلاین، شما می توانید به شدت در زمان خود صرفه جویی کنید. به عنوان مثال در شهر های بزرگ برای یک کلاس زبان ۱.۵ ساعتی، گاهی زبان آموز ها بیش از ۳ ساعت را در مسیر رفت و آمد می گذرانند. این در حالی است که این زمان با ارزش را می توانید در منزل و برای مطالعه صرف کنید و سرعت پیشرفت خودتان را بسیار بالاتر ببرید.بنابراین توجه داشته باشید، با استفاده از زمان اضافه ای که کلاس آنلاین در اختیار شما قرار میدهد می توانید در تعداد روزهای کمتری به سطحی که مدنظر شماست برسید. این صرفه جویی در زمان گاهی می تواند تا حدی با ارزش باشد که زبان آموزان حاضرهستند پول هنگفتی پرداخت کنند تا در زمان کمتری به نتیجه مورد نظر خود برسند. با شرکت در یک کلاس زبان انگلیسی آنلاین شما بدون پرداخت هزینه اضافه به همان سرعت به نمره خود در آزمون های آیلتس، تافل و … خواهید رسید.

بهتر است بخوانید: برنامه ریزی روزانه برای یادگیری زبان انگلیسی

صرفه جویی

  • دسترسی به امکانات آموزشی بهتر

بسیاری از زبان آموزان هستند که می خواهند خودشان را برای آزمون های آیلتس و تافل آماده کنند اما با یک مشکل بزرگ روبرو می شوند: در شهر آنها مدرس های با تجربه و دوره های با کیفیت برای این آزمون ها وجود ندارد. این اتفاق در بسیاری از شهر های ایران برای دانشجو ها می افتد. در چنین مواقعی دو راه حل وجود دارد. راه حل اول اینکه همان کلاس های نه چندان خوب را بپذیرند و علی رغم میل باطنی شان در آن کلاس ها شرکت کنند. راه حل دوم این است که به شهر هایی مثل تهران بروند و در آنجا به دنبال مدرس های مجرب و دوره های مناسب بگردند. راه حل اول که اصلاً کار آمد نمیباشد، زیرا مطمئناً یک دوره کم کیفیت آنها را به نتیجه و نمره دلخواهشان نمی رساند.  راه حل دوم، یعنی رفتن به شهر دیگری مثل تهران، هم برای خیلی ها عملی نیست. از هزینه و زمان زیادی که این کار می طلبد که بگذریم، این راه حل برای خیلی از افراد عملی نمیباشد. خیلی ها دانشجو هستند و یا شاغلند و امکان رفت و آمد یا ساکن شدن در شهر دیگری را ندارند.

اما نگران نباشید راه حل سومی هم وجود دارد شرکت در یک کلاس زبان انگلیسی آنلاین می تواند به ساده ترین روش ممکن تمام مشکلات شما را حل کند. کلاس آنلاین نیازی به حضور فیزیکی شما ندارد و شما از هر نقطه ای از ایران یا جهان که اینترنت داشته باشد می توانید در کلاس شرکت کنید.

  • تنوع زمان بندی

یکی دیگر از مزیت های بسیار ارزشمند کلاس های آنلاین این است که شما به ساعت های متنوع تری از کلاس دسترسی دارید. زیرا نه مدرس و نه زبان آموز نیازی ندارند که از منزل خارج شوند، بنابراین کلاس های آنلاین را می توان حتی در ساعت های بسیار دیر در شب یا ساعت های بسیار زود در صبح هم برگزار کرد. این در حالی است که شما هیچ آموزشگاهی را نمی توانید پیدا کنید که ساعت ۶ صبح کلاس حضوری داشته باشد. مشغله برخی افراد تا مدتها بهشان اجازه نمی دهد به کلاس زبان بروند، اما به لطف آنلاین بودن کلاس ها، حالا می تواند هر زمان از شبانه روز به کلاس بیایند و بسیار با انرژی روی زبان انگلیسی خودشان کار کنند.

تنوع زمان بندی

  • پشتیبانی تا آخرین لحظه

زبان آموز های کلاس های آنلاین از پشتیبانی ۲۴ ساعته برخوردار میباشند. زیرا همه کلاس آنها در فضای اینترنت برگزار می شود، تعامل بین مدرس و دانشجو در دوره های آنلاین  فقط به ۹۰ دقیقه هر جلسه محدود نمی شود.

  • نظم بیشتر

انعطاف پذیری و تنوع زمان بندی بیشتر دوره های آنلاین باعث می شود کنسل شدن کلاس ها کمتر اتفاق بیافتد و بنابراین کلاس ها بسیار منظم تر برگزار بشوند. مثلاً فردی را در نظر بگیرید که کارمند یک اداره است و عصر ها کلاس زبان حضوری دارد. هر روز که یک جلسه کاری یا هر موضوع دیگری پیش بیاید مجبور است کلاسش را کنسل کند. در حالیکه اگر همین فرد در کلاس زبان آنلاین شرکت کند، خیلی وقت ها به راحتی می تواند زمانی را برای کلاسش پیدا کند که احتمال پیشامد های دیگر کم باشد (مثلاً ۶ صبح) یا در صورتی که اتفاقی افتاد، مثلاً یک جلسه کاری پیش آمد، ساعت کلاسش را برای آن روز تغییر بدهد. آنعطاف پذیری کلاس های آنلاین باعث می شود این تغییرات بسیار بسیار راحت تر از کلاس های حضوری صورت بگیرند.

پشنهاد ما به شما شرکت در کلاس های تدریس خصوصی مکالمه است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان تماس بگیرید.

تلفن تماس: ۰۲۱-۲۶۴۲۲۲۸۷ ، ۰۹۳۵۲۱۲۰۰۳۱

امتیاز دهی از راست به چپ است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *