موفقیت در آزمون PTE

هرکدام از ما وقتی تصمیم به مهاجرت به کشوری جدید را می‌گیریم قطعا می‌دانیم که باید ویژگی‌های برجسته‌ای داشته باشیم تا بتوانیم با محیط هماهنگ شویم. بهترین راه برای یک مهاجرت آسان یادگیری فرهنگ ها و راه های ارتباط موثر با آنهاست. با ما همراه باشید تا درمورد راه های موفقیت در آزمون PTE بیشتر بخوانید.

یکی از این راه های ارتباطی زبان هر کشور میباشد. زمانیکه برای کار یا تحصیل به کشوری مهاجرت میکنید باید توانایی صحبت کردن به زبان بومی آنجا را داشته باشید. بنابراین شما برای مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان و تجربه اقامت راحت ملزم به داشتن استانداردهایی هستید که یکی از مهم ترین آنها سطح مهارت زبان انگلیسی میباشد.

آزمون PTE یکی از آزمون های رسمی زبان انگلیسی میباشد که میتوانید به عنوان مدرک زبان ارائه دهید. در سال های اخیر PTE Academic به عنوان اولویت اکثر مهاجرانی که نیاز به مدرک زبان دارند، تبدیل شده است. بسیاری از دانشگاه ها و مراکز عالی استرالیا نیوزلند و کانادا و اکثر کشورهای اروپا مدرک PTE را برای متقاضیان اقامت دائم قبول می کنند.

 

موفقیت در آزمون PTE

 

این آزمون شامل چهار مهارت عمده زبان اسپیکینگ، لیسنینگ، رایتینگ و ریدینگ است ولی در قالب سه بخش اصلی؛ اسپیکینگ و رایتینگ، ریدینگ و لیسنینگ تقسیم بندی شده است. فاکتورهایی که PTE مهارت شما را می‌سنجد اعم از متن نوشتاری، واژگان، تلفظ درست، گرامر، محدوده عمومی زبان، ساختار و انسجام کلمات هستند. در هر بخش چند مدل سوال خواهید داشت که اکثر سوالات محدودیت زمانی جداگانه دارند، بعضی قسمت ها هم محدودیت زمانی کلی دارند. اگر جواب اشتباه به سوالات بدهید، سیستم به شما نمره منفی میدهد. کل پروسه نمره‌ دهی و تصحیح توسط کامپیوتر و به کمک فناوری هوش مصنوعی صورت می‌گیرد. نمره Each Skill و اورال بین ۰ تا ۹۰ محاسبه می‌شود که قابل معادل ‌سازی با نمره آیلتس می باشد.

 

موفقیت در آزمون PTE

 

حال ما در این مطلب میخواهیم رازهای موفقیت در آزمون PTE را در اختیار شما قرار دهیم تا دراین آزمون نمره بالایی کسب کنید.

 

موفقیت در آزمون PTE

 

رازهای موفقیت در آزمون PTE

  1. از آزمون های آزمایشی PTE استفاده کنید.

آزمون آزمایشی PTE را به صورت روزانه انجام دهید تا امتیاز شما پیشرفت داشته باشد. نمره خودتان را در هر بخش یادداشت کنید و بر روی آن مناطقی که نمره پایین تری داشته اید و نقاط ضعف بیشتری دارید، تمرکز کنید. هنگامی که تست را انجام می دهید، سعی کنید که حواس ‌پرتی نداشته باشید و تمام تمرکز خود را بگذارید تا تمامی تست ها را به درستی انجام دهید.

 

موفقیت در آزمون PTE

 

  1. نقاط ضعف خود را مشخص کنید.

به سوالاتی که نمی‌توانید به اشتباه در آزمون آزمایشی PTE پاسخ دهید را علامت گذاری کنید. برای پاسخ به این سوالات تحقیق کنید. اگر احساس می‌ کنید در هر بخش خاصی به اندازه کافی قوی نیستید، پس هر روز مقدار قابل ‌توجهی از وقت را صرف آماده‌سازی در سوالات مود نظر کنید.

  1. برنامه ای برای مطالعه تنظیم کنید.

 

موفقیت در آزمون PTE

 

برنامه آموزشی خود را تنظیم کنید و برای آماده‌سازی جامع تر به آن پایبند باشید. در هر روز یک آزمون آزمایشی را در جدول روزانه خود قرار دهید و نمره خود را ثبت کنید.

  1. موارد جدیدی که یاد میگیرید را یادداشت کنید.

فرمول های جدید، کلمات جدید و چیزهای ضروری دیگر که در طول آماده‌سازی به دست می‌ آورید یادداشت کنید. هر روز برای کسب نمره خوب در آزمون PTE یادداشت های خود را مرور کنید.

 

بهتر است بخوانید : ساختار آزمون pTE چگونه است؟

 

  1. انگیزه خود را حفظ کنید.

اگر در قدرت تصمیم‌گیری و انگیزه کمبود داشته باشید، پس در امتحان خوب رفتار نخواهید کرد. متمرکز باشید و فیلم‌های انگیزشی را تماشا کنید تا الهام بگیرید. اجازه ندهید اشتباهات و نمرات پایین شما را بی انگیزه کند. به جای آن، آن‌ها را به عنوان گام هایی به سمت موفقیت در نظر بگیرید.

  1. به زبان انگلیسی صحبت کنید.

 

موفقیت در آزمون PTE

 

برای دوستان و خانواده تان به انگلیسی صحبت کنید. تنها در صورتی می ‌توانید در زبان تسلط پیدا کنید که به طور مرتب صحبت کنید. ریلکس باشید و در مدتی که صحبت می ‌کنید آرام و خونسرد باشید و مکث طولانی انجام ندهید.

  1. مهارتهای نوشتاری خود را تقویت کنید.

 

موفقیت در آزمون PTE

 

برای بخش رایتینگ، بر روی نوشتن جملات پیچیده و مرکب تمرکز کنید تا مهارت ‌های نوشتاری شما را بهبود بخشد. پاراگراف ‌ها را به طور خلاصه شرح دهید و سعی کنید تا زمانی که می‌ نویسید، خلاصه محتوای خود را حفظ کنید.

  1. از فلش کارت ها استفاده کنید.

 

موفقیت در آزمون PTE

 

فلش کارت ها بهترین راه برای به یاد آوردن چیزهای جدید است که یاد می ‌گیرید. یک مجموعه از اصطلاحات PTE و دایره لغات خود آماده کنید که به خاطر آوردن آن ها آسان نیست و با استفاده از آن ها آماده‌ سازی برای شما آسان خواهد بود.

 ۹. در کلاس های خصوصی شرکت کنید.

یکی از روش هایی که همواره مسیر رسیدن به قبولی در آزمون پی تی ای را هموار و کوتاه می کند شرکت در دوره های تدریس خصوصی PTE  می باشد که در مجموعه ما با حضور برترین اساتید که خودشان تجربه شرکت و قبولی با بالاترین نمره در این رشته را دارند در حال برگزاری است. جهت کسب اطلاعات بیشتر بهتر است با ما تماس بکیرید.

شماره های تماس :

۰۹۳۵۲۱۲۰۰۳۱

۲۶۴۲۲۲۸۷

 

امتیاز دهی از راست به چپ است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *