تدریس خصوصی آنلاین زبان

کلاس های تدریس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی برای افرادی که قصد یادگیری زبان و تقویت مهارت های زبان انگلیسی را دارند و در سطوح بالاتر قصد شرکت در آزمون های بین المللی مانند آیلتس و تافل را دارند تا برای زندگی و یا ادامه تحصیل به کشورهای انگلیسی زبان بروند به شکل های مختلفی از جمله کلاس های گروهی در آموزشگاه های زبان انگلیسی، کلاس های تدریس خصوصی و کلاس های آنلاین برگزار می شود. هر کدام از این نوع کلاس ها بسته به نیاز و خواسته زبان آموز و زمانی که می تواند در کلاس حاضر باشد انتخاب می شود. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی کلاس مجازی خصوصی زبان بپردازیم. اگر شما نیز به دنبال شناخت بیشتر از کلاس های آنلاین زبان انگلیسی هستید، با ما همراه باشید.

 

کلاس های تدریس خصوصی آنلاین آموزش زبان انگلیسی

یکی از روش های برگزاری کلاس های زبان انگلیسی، کلاس خصوصی مجازی یا همان آنلاین است. در این روش برای شرکت در کلاس نیازی به رفتن به آموزشگاه و یا حضور استاد تدریس خصوصی زبان انگلیسی در کنار زبان آموز نیست. این روش از برگزاری کلاس ها باعث شده است تا افرادی که در شهر و روستاهای دورافتاده هستند و دسترسی راحتی به آموزشگاه های معتبر در کلانشهر ها را ندارند به سادگی بتوانند با بهترین اساتید آموزش زبان انگلیسی در ارتباط باشند و آموزش های لازم را دریافت نمایند. این دوره ها تنها با داشتن اینترنت و نرم افزار هایی همچون اسکایپ (Skype) و واتس اپ (Whatsapp) روی گوشی، لپتاپ و یا تبلت زبان آموز و استاد که بتوان با آن تماس تصویری برقرار کرد، برگزار می شود. شما به عنوان یک زبان آموز می توانید تعداد جلسات کلاستان را در هفته خودتان انتخاب نمایید. کلاس های آنلاین آموزش زبان انگلیسی طبق ساعت و روز انتخابی شما عزیزان برنامه ریزی می شود. همچنین این دوره ها دارای سطح بندی می باشند. که با شرکت در جلسه تعیین سطح رایگان در مرکز تدریس خصوصی مای آیلتس به صورت حضوری و یا آنلاین مقدمات شروع کلاس های آموزشی خود را فراهم کنید.

 

مزایای شرکت در کلاس های آنلاین آموزش زبان انگلیسی

  • در ین روش شما محدودیت مکانی ندارید و در هر کجای ایران و جهان که باشید می توانید کلاس های تدریس خصوصی مکالمه آنلاین و سایر با استاد خود در ارتباط باشید.
  • با شرکت در کلاس های آنلاین زبان انگلیسی در هزینه های رفت و آمد و بخشی هزینه هایی که باید بعنوان شهریه کلاس های گروهی پرداخت می کردید صرفه جویی می شود.
  • می توانید در منزل و در هر روز و ساعتی که شما تعیین می کنید با استاد خود هماهنگ شده و کلاس را تشکیل دهید.
  • در زمان شما صرفه جویی می شود و نیاز به صرف زمان برای رفت و آمد به آموزشگاه ندارید. در طول این زمان می توانید به مرور درسهای گذشته بپردازید.
  • انتخاب مدرس با شماست و می توانید با مدرسی که مدنظرتان است کلاس را به صورت تک نفره، دو و یا سه نفره برگزار کنید.
  • سرعت یادگیری شما در کلاس های آنلاین بالاتر از کلاس های گروهی خواهد بود چرا که استاد تمام وقت و انرژی خود را به آموزش و رفع اشکال شما صرف می شود.

 

کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مای آیلتس به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می شود. شرکت در این کلاس ها برای افرادی که به دلیل مشغله کاری و زندگی و یا دلایل دیگری مثل رفت آمد و … نمی توانند در کلاس ها و دوره های زبان انگلیسی به صورت حضوری شرکت کنند بسیار مناسب است .برای این دسته افراد شرکت در کلاس های تدریس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی پیشنهاد میشود. برای شرکت در این کلاس ها حتی لازم نیست از اتاقتان خارج شوید ، برگراری این کلاس ها در هر جایی امکان پذیر ست. جهت دریافت مشاوره و تعیین سطح رایگان و شرکت در کلاس های آنلاین مای آیلتس ( از جمله کلاس های تدریس خصوصی آیلتس، تدریس خصوصی تافل، تدریس خصوصی pte و تقویت مکالمه زبان انگلیسی ) می توانید از طریق شماره های ۰۲۱۲۶۴۲۱۳۰۷ – ۰۹۳۵۲۱۲۰۰۳۱ با ما در ارتباط باشید.