تسلط به زبان انگلیسی

مسلط شدن بر زبان انگلیسی مهارتی است پر تقاضا و کاربردی چرا که توانایی ارتباط برقرار کردن با مردم بسیار مهم است. برای تسلط به زبان انگلیسی راه های بسیار زیادی وجود دارد که ما را برای رسیدن به این هدف آماده میکنند. روش‌های خاصی برای تسلط به یک زبان وجود دارد، مانند ارتباط موثر، انطباق گرامری، آگاهی فرهنگی و اعتماد به نفس، اما در نهایت، دستورالعمل تسلط به زبان برای هر زبان آموزی منحصر به فرد میباشد. ما در این مطلب قصد داریم تا به شما بیاموزیم چگونه با ۷ قانون به زبان انگلیسی تسلط پیدا کنید بنابراین تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

هفت قانون برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی

یادگیری مکالمه

  • همیشه در پی یادگیری اصطلاحات باشید، نه تک لغت ها

سعی نکنید هرگز کلمات را بصورت جداگانه بیاموزید. زمانی که یک لغت جدید می بینید همیشه اصطلاحی را که یک لغت جدید در آن به کاربرده شده است یادداشت کنید و وقتی می خواهید مرور کنید همیشه همان اصطلاحات را مطالعه کنید و نه کلمات را اصطلاحات را گردآوری کنید مکالمه و گرامر زبان شما ۴-۵ برابر سریعتر بهبود می یابد.

بیشتر بخوانید: اصطلاحات رایج در زبان انگلیسی

  • از یادگیری گرامر انگلیسی دست بردارید

برای یادگیری گرامر خود را درگیر نکنید. گرامر به شما آموزش می دهد که شما به زبان انگلیسی فکر کنید ولی شما می خواهید به صورت خودکار با زبان صحبت کنید بدون فکر کردن بدین صورت شما مثل یک انگلیسی زبان، انگلیسی را یاد می گیرید .

  • یادگیری زبان انگلیسی با گوش دادن

برای یادگیری انگلیسی گوش دهید

شما هر روز باید به انگلیسی گوش فرا دهید متون انگلیسی را نخوانید بلکه فقط گوش دهید خیلی ساده است این کلید موفقیت شما در یادگیری مکالمه انگلیسی میباشد از خواندن متون انگلیسی صرف نظر کنید وبه گوش دادن زبان انگلیسی به صورت مداوم و روزانه بپردازید. انگلیسی را با گوشهایتان یادبگیرید و نه با چشمهایتان در اغلب مراکز آموزش زبان شما با چشم زبان را می آموزید شما متون انگلیسی را می خوانید و قواعد گرامری را فرامی گیرید اما برای موفقیت در یادگیری مکالمه انگلیسی باید سیستم شنیداری را جایگزین کنید شما باید روزی ۲-۳ ساعت فقط به انگلیسی گوش دهید بدین صورت مکالمه شما به سرعت بهبود می یابد و انگلیسی را به آسانی صحبت می کنید.

  • یادگیری آرام و عمیق

راز یادگیری راحت مکالمه انگلیسی یادگیری دقیق کلمات و عبارات انگلیسی می باشد اینکه ما توضیح کلمات را بدانیم و یا فقط برای آزمون آن را در حافظه بسپاریم کفایت نمی کند بلکه باید ملکه ذهن ما شوند. برای یادگیری مکالمه انگلیسی باید بارها و بارها یک درس را مطالعه کنید.

  • گوش کنید و جواب دهید

چگونگی یادگیری زبان انگلیسی

درکنار هر درسی سوالاتی هم مطرح می شوند همیشه به سوالات جواب دهید و ازکنار آن ها نگذرید . هنگام گوش دادن به منابع صوتی از یکی از دوستان بخواهید در باره داستان از شما سوال کند و شما به آنها جواب دهید این به شما آموزش می دهد که سریع فکر کنید و جواب را پیداکنید.

مرتبط بخوانید: روان صحبت کردن در زبان انگلیسی

  • آرام باشید، لذت ببرید و به خودتان سخت نگیرید

سعی کنید تا جای ممکن یادگیری را سرگرم کننده و جالب کنید. باید فضای بسیار ، انعطاف پذیری، پشتیبانی و صبر برای کودک فراهم کنید، تا آنچه باید را یاد بگیرد، از آن لذت ببرد و بیاموزد که چطور آن را بدون اینکه قضاوت شود، انجام دهد.

یکی از چیزهایی که باعث می‌شود بچه ها یادگیرنده‌های فوق‌العاده‌ای باشند این است که آنها به طور طبیعی این کارها را انجام می‌دهند. همانطور که دن ميلمان در کتاب خود با عنوان تسلط بر ذهن بدن اشاره می‌کند، «اگر نوزادان گرایشی همانند بزرگسالان در نظر بگیرند، ممکن است هرگز نتوانند راه بروند و صحبت کنند. خوشبختانه، بچه‌ها از خود انتقادی رها هستند. آنها فقط تمرین را ادامه می‌دهند».

  • انگلیسی را به یک شیوه زندگی تبدیل کنید

تبدیل انگلیسی به شیوه زندگی

انگلیسی را به آنچه که قبلا انجام داده‌اید و دوست دارید انجام دهید مرتبط کنید. این کار انگلیسی برای زندگی نامیده می‌شود. حتی اگر درک دشواری از آنچه افراد می‌گویند داشته باشید، تنها ارتباط با چیزی که دوست دارید، به شما کمک می‌کند به زودی آن موضوع را درک کنید. اگر گوش دادن به موسیقی به زبان انگلیسی را دوست دارید، برای درک اشعار تلاش کنید. اگر دوست دارید نمایشهای تلویزیونی تماشا کنید، به طور منظم این کار را انجام دهید. وقتی در آشپزخانه هستید، به رادیو، موسیقی و پادکست‌ها و دیگر منابع زبان اصلی گوش دهید. فیس بوک، تلفن همراه، ایمیل و سایر برنامه‌ها و دستگاه‌های خود را روی زبان انگلیسی تنظیم کنید. از تخیلاتتان استفاده کنید.

این روش‌ها برای یادگیرندگان سطوح مختلف زبان انگلیسی نوشته شده است، بنابراین برخی از این‌ها ممکن است برای شما مفید باشد، اما در نظر داشته باشید که همه همیشه به یادآوری‌های مداوم نیاز دارند. در واقع، بیشتر این نکات را می‌توان برای موفقیت در هر زمینه از زندگی به کار برد.

۲.۶/۵ - (۳۰ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *