امروز میخواهیم شما را با بزرگترین آرشیو به روز منابع آزمون PTE آشنا کنیم ما این منابع را به رایگان در اختیار شما زبان آموزان عزیز قرار می دهیم. این منابع هر ماه به روز می شوند. با ما همراه باشید در ادامه منابع و کتاب های PTE در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم.

آزمون Pearson Test of English) PTE) که توسط لانگمن برگزار میشود روز به روز از محبوبیت و اعتبار بیشتری برخوردار میشود و در حال تبدیل شدن به یکی از رقبای اصلی غول هایی چون IELTS و TOEFL است. آزمون زبان PTE لانگمن آکادمیک برای اهداف آکادمیک و ویزا (بخصوص برای مهاجرت به استرالیا) طراحی شده است و در حال حاضر در بسیاری از دانشگاه های دنیا مورد قبول است. محبوبیت آزمون زبان PTE لانگمن در دانشگاه های کشور آمریکا ، استرالیا و انگلیس به طور چشمگیری در حال افزایش است.

برای آمادگی شرکت در آزمون PTE میتوانید در کلاس های تدریس خصوصی PTE شرکت کنید.

منابع آزمون pte

آزمون جدید و به روز Pearson Test of English یا همان PTE بسیار مورد قبول قرار گرفته و کشور های زیادی از جمله استرالیا و کانادا آن را به عنوان آزمون معتبر می پذیرند. البته توجه داشته باشید که در سال ۲۰۲۰ تنها نوع آزمون PTE Academic برای مهاجرت مورد استفاده قرار میگیرد و انواع دیگر PTE همانند PTE جنرال را نمی توانید برای مهاجرت یا ادامه تحصیل استفاده کنید.

کتاب THE OFFICIAL GUIDE TO PTE ACADEMIC

کتاب THE OFFICIAL GUIDE TO PTE ACADEMIC

این کتاب  شامل اطلاعاتی جامع از آزمون پی تی ای آکادمیک، بیش از ۲۰۰ تمرین، تحلیل پاسخ‌های نمونه، نکات آزمون و بسیاری مطالب دیگر است. این کتاب اولین و تنها راهنمای رسمی آزمون پی تی ای آکادمیک است که توسط طراحان این آزمون (انتشارات PEARSON) تألیف شده و تمام اطلاعات مورد نیاز متقاضیان شرکت در این آزمون را در برمی‌ گیرد.

کتاب PRACTICE TESTS PLUS

منابع آزمون pte کتاب های منابع آزمون pte PRACTICE TESTS PLUS

با پاسخ دادن به نمونه سؤالات این کتاب می‌توانید متوجه شوید که چقدر آماده شرکت در آزمون پی تی ای آکادمیک هستید. این کتاب شامل تمرین‌های مشابه آزمون، راهنمای کامل آزمون و استراتژی‌های مورد نیاز برای پاسخ دادن به سوالات هر بخش میباشد.

جهت اطلاع از ساختار آزمون pte به این لینک مراجعه کنید.

کتاب‌های EXPERT PTE ACADEMIC COURSEBOOK B1 & B2

منابع آزمون pte کتاب‌های EXPERT PTE ACADEMIC COURSEBOOK B1 & B2

اگر زمان بیشتری برای مطالعه کردن دارید سری کتاب‌های Expert از انتشارات PEARSON راه بسیار خوبی برای آماده شدن برای آزمون پی تی ای آکادمیک هستند. این کتاب‌ها دارای دو سطح B1 و B2 و شامل ساختار و دروسی هستند که به منظور آماده‌سازی متقاضیان آزمون پی تی ای آکادمیک طراحی شده‌اند.

کتاب PTE ACADEMIC TESTBUILDER

منابع آزمون pte کتاب PTE ACADEMIC TESTBUILDER

کتاب PTE Academic Testbuilder از انتشارات MACMILLAN نیز یکی دیگر از منابع آزمون پی تی ای آکادمیک به شمار می‌رود. در این کتاب چهار سری کامل از نمونه سوالات آزمون پی تی ای آکادمیک ارائه شده‌است و سطح و نوع سوالات نیز بررسی شده‌است. برای هر قسمت از آزمون تمرینات، نکات و راهنمایی‌های لازم ذکر شده‌است. اشتباهات رایج، بررسی نمونه سوالات، پاسخ سوالات همراه با توضیحات کاربردی و دلایل درست یا اشتباه بودن پاسخ‌ها از دیگر ویژگی‌های این کتاب محسوب می‌شود.

کتاب PTE ADVANTAGE FOR ACADEMIC MODULE

منابع آزمون pte کتاب PTE ADVANTAGE

کتاب PTE Advantage for Academic Module از انتشارات WILEY دارای چهار بخش است که هریک، یکی از مهارت‌های آزمون پی تی ای آکادمیک (اسپیکینگ، ریدینگ، رایتینگ و لیسنینگ) را به صورت قدم به قدم توضیح داده و نحوه پاسخ دادن به انواع مختلف سوالات را نیز بررسی کرده‌است. این کتاب شامل ۳ سری نمونه سوال است که با پاسخ و توضیحات لازم ارائه شده‌اند.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *