بهترین منابع لیسنینگ آزمون آیلتس

اگر که به دنبال تقویت لیسنینگ آیلتس خود هستید و نمیدانید چه منابعی را باید برای مطالعه انتخاب کنید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. در این مطلب میخواهیم بهترین منابع لیسنینگ آزمون آیلتس را به شما معرفی کنیم تا بتوانید نمره بالایی در این قسمت از آزمون دریافت کنید.

لازم به ذکر است که بخش لیسنینگ آیلتس در آزمون آکادمیک و جنرال یکسان است و تفاوتی با یکدیگر ندارد. در هر دو این آزمون‌ها، چهار listening پخش شده که دارای درجه ‌بندی میباشند و انواع مختلف سوالات مثل fill in the gaps، matching و حتی پاسخ تشریحی برای آنها طراحی شده است.

 

بهترین منابع لیسنینگ آزمون آیلتس

 

کتاب های تقویت لیسنینگ آزمون آیلتس

 

  • کتاب Tactics for Listening

بهترین منابع لیسنینگ آزمون آیلتس

 

کتاب Tactics For Listening یکی از قدیمی ترین کتاب های تقویت Listening محسوب می شود. ادیشن سوم کتاب Tactics For Listening در بازار وجود دارد که بهترین سورس و قابل اعتماد ترین سور تقویت لیسنینگ میباشد. این کتاب بر اساس موضوعات مختلف دسته بندی شده است. هر درس شما لغات و تمرینات متعدد و گوناگونی است که تمام انواع سوالات لیسنینگ را میتواند تحت شعاع قرار دهد. کتاب Tactics For Listening سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته دارد. این کتاب جز بهترین کتاب های آموزشی بوده و میلیونها زبان آموز را به اهداف موفقیت آمیز خود رساند است. این کتاب صرفا جهت تقویت Listening می باشد و در آن درباره آیلتس چیزی بیان نشده اما برای تقویت لیسنینگ بسیار مناسب بوده و به عنوان مرجع کناری میتوان از آن استفاده کرد.

  • کتاب real listening and speaking

بهترین منابع لیسنینگ آزمون آیلتس

 

عنوان این کتاب listening and speaking است به این معنا که listening تاثیر بسیار زیادی در بهبود speaking دارد. این کتاب کمک بسیار بزرگی برای بهبود لیسنینگ عمومی شما خواهد بود. به خصوص در مورد موضوعاتی که در بخش اول آزمون با آن ها مواجه خواهید شد مانند آدرس نوشتن، ثبت نام در کتابخانه و..

این سری از کتاب ها نیز سال ها است که در اکثر کلاس آیلتس های معتبر کشورمان تدریس می شود و از بهترین منابع لیسنینگ به شمار میرود. این کتاب برای تقویت مهارت لیسنینگ موضوعاتی مانند تورهای تفریحی و معرفی مکان های جذاب یک شهر که در بخش دوم آزمون لیسنینگ بسیار رایج هستند مفید میباشد.

 

 بهتر است بخوانید : معرفی بهترین منابع آیلتس برای کسب نمره بالا

 

  • کتاب Improve your skills Listening & Speaking

 

بهترین منابع لیسنینگ آزمون آیلتس

کتاب Improve your Listening and Speaking Skills for IELTS تمامی نکات و تکنیک‌های لازم برای موفقیت در بخش شنیداری و آزمون شفاهی آیلتس آکادمیک و جنرال رو در اختیار داوطلبین این آزمون قرار می‌دهد و شامل نمونه سئوالات آیلتس و تمرین‌های متنوع است. این کتاب در ماه‌های اخیر توسط اکثر اساتید آیلتس توصیه شده است.

  • کتاب IELTS Advantage

بهترین منابع لیسنینگ آزمون آیلتس

 

کتاب آیلتس ادونتج که برای مهارت‌های مختلف آیلتس از جمله listening طراحی شده، دارای ۹ درس میباشد و شامل نمونه سئوالات لیسنینگ و اسپیکینگ آیلتسه و به افرادی که نیاز به گرفتن نمره ۷ به بالا نیاز دارند، شدیدا توصیه می‌شود. در بخش اول این کتاب، توضیحات کامل در مورد دو بخش listening و speaking ونحوه نمره‌دهی آزمون آیلتس وجود دارد که به شما کمک میکند با اطلاعات کافی به سراغ مطالعه برای تست بروید.

  • کتاب Collins English for Exams Listening for IELTS

بهترین منابع لیسنینگ آزمون آیلتس

 

کتاب لیسنینگ کولینز، منحصرا برای بخش listening آیلتس طراحی شده است و به کسب نمره ۷ به بالا در این امتحان کمک شایانی می‌کند. در این کتاب نمونه سوالات آیلتس، نکات و تکنیک‌های مربوط به بخش لیسنینگ‌ آیلتس و لغات مرتبط با موضوع هر درس آموزش داده می‌شود. این کتاب از معروف‌ترین کتاب‌های لیسنینگ‌ آیلتس میباشد.

  • کتاب Listen Here

بهترین منابع لیسنینگ آزمون آیلتس

 

این کتاب توسط انتشارات کمبریج تنظیم و منتشر شده است . در این کتاب به موضوعات مختلف و متنوعی اشاره شده همچون تور های تفریحی و معرفی مکان های جذاب یک شهر. این کتاب برای بخش دوم لیسنینگ آزمون آیلتس بسیار مفید میباشد.

  • کتاب Improve your IELTS listening

این کتاب جزئی از مجموعه Improve Your Skills است که توسط انتشارات مک میلان به چاپ رسیده است. این کتاب شامل درسنامه های مختلف است و لیسنینگ شما را تقویت میکند.

امیدواریم با مطالعه این مقاله توانسته باشید با استفاده از بهترین منابع لیسنینگ آزمون آیلتس که گفته شد بهترین نمره را درقبولی این آزمون دریافت کنید. شما برای دریافت منایع بیشتر و همچنین قبولی تضمینی می توانید در دوره های تدریس خصوصی آیلتس شرکت کنید.

 

امتیاز دهی از راست به چپ است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *