کلاس بحث آزاد انگلیسی

کلاس بحث آزاد انگلیسی

یکی از بهترین روش ها برای بهبود مهارت های گفتاری و مهارت های شنیداری  زبان آموزان، شرکت در کلاس های بحث آزاد در مجموعه آموزشی آیلتسر میباشد. زبان آموزان می‌توانند با شرکت در کلاسهای بحث آزاد، تلفظ (pronunciation) ، لهجه(accent) ، ساختار قواعدی (grammar) و دایره واژگان (vocabulary)خود را اصلاح و تقویت نمایند.

کلاس های بحث آزاد فرصت خوبی برای افرادی است که شاغل هستند و یا قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند و یا حتی افرادی که قصد آماده‌سازی خود را برای مصاحبه شغلی دارند. همچنین، افرادی که در حال آماده کردن خود برای آزمون های بین المللی آیلتس یا تافل میباشند، با شرکت در کلاس های مجموعه آموزشی آیلتسر، میتوانند سطح مهارت گفتاری Speaking خود را به راحتی بالا ببرند.
کلاس های بحث آزاد مجموعه آموزشی ما به روان صحبت کردن و بالا رفتن اعتماد به نفس زبان آموزان و همچنین توانایی بیان ایده‌ها از ایده های ساده تا پیچیده کمک میکنند. این کلاس ها شامل اصطلاحات و مکالمات روزانه در سطوح مبتدی (basic) , متوسط (intermediate) و پیشرفته(advanced) می‌باشد. نمایش فیلم کوتاه و بررسی فیلم با استفاده از واژگان مرتبط نیز می‌تواند بخش جذابی از کلاس بحث آزاد به شمار آید.

برای تعیین سطح و مشاوره رایگان جهت شرکت در کلاس بحث آزاد مجموعه آموزشی آیلتسر، با ما تماس بگیرید.

کلاس بحث آزاد انگلیسی

کلاس های بحث آزاد برای زبان آموزانی که سطح متوسطی دارند جهت ارتقای سطح آنها مناسب است و همچنین این دوره ها مناسب زبان آموزانی که دارای سطح زبان خوبی هستند هم میباشد که با حفظ سطح زبانی خود , روان تر صحبت کرده و با اصطلاحات بیشتری آشنا شوند.

این سری از کلاس‌های Free Discussion با توجه به روال استاندارد این کلاس‌ها به صورت یک جلسه در هفته خواهد بود (بجز مواردی که بنا به درخواست گروهی از زبان آموزان تعدد بیشتری از کلاس ها مدنظر باشد). برای هر جلسه یک موضوع چالش برانگیز و جذاب تعریف خواهد شد و سوالاتی پیرامون این موضوع به شکلی تعیین می‌شود که رشته افکار حضار در طی جلسه در مسیر صحیح هدایت شود. دراین کلاس برای افراد با سطح زبانی متوسط و بالاتر که قصد تقویت مهارت مکالمه خود را دارند، محیطی فراهم میشود که شما بتوانید در یک جمع دوستانه و بدون استرس، در مورد یک موضوع از پیش تعیین شده با دیگران به بحث و گفتگو بپردازید. اگر از مهارت اولیه مکالمه به زبان انگلیسی برخوردارید و قصد به چالش کشیدن خود در شرایط واقعی و به دنبال آن پیشرفت مهارت‌های خود را دارید، این کلاس برای شما مناسب خواهد بود.

کلاس های بحث آزاد برای چه افرادی مناسب است؟

برای شرکت در کلاس های بحث آزاد مجموعه آموزشی آیلتسر بهتر است حداقل سطح Upper-Intermediate یا بیشتر باشید. در سطوح پایین تر این کلاس ها چندان نمی تواند برایتان کاربرد داشته باشد زیرا ممکن است از نظر گرامری و دایره واژگان هنوز به سطح مورد نظر نرسیده باشید و نتوانید مفهوم را انتقال دهید.

موضوع کلاس بحث آزاد انگلیسی

موضاعات بسیار متنوع و بحث برانگیز نیاز یک دوره های بحث آزاد Free Discussion خوب هستند. موضاعات مسائل روز، موضاعات اقتصادی، موضاعات فرهنگی و رفتارهای اجتماعی، بحث های تساوی حقوق و حتی موضاعات جالبی همچون انجام جراحی زیبایی، سیگار کشیدن در جمع، احترام به سلیقه دیگران، تبلیغات تلویزیون و کار کردن زنان در شغل های مردانه و… از موضاعات بی شماری است که در کلاس های بحث آزاد مورد استفاده قرار می گیرند.

موضوع کلاس بحث آزاد انگلیسی

حفظ سطح زبان انگلیسی

وقتی شما به سطح مناسبی از زبان انگلیسی می رسید، معمولا کم کم انگیزه خود را از دست می دهید و یا زمان کلاس های معمولی را ندارید و کلاس های معمولی مطالب تکراری به شما ارائه می دهند. دوره های بحث آزاد Free Discussion زبان انگلیسی بهترین جاگیزین برای این کلاس ها هستند. زیرا برایتان سرگرم کننده هستند، موضوعات متنوع و جالبی را ارائه می دهند و چون نیاز به کار خارج از کلاس نیستند وقتتان را نمیگیرد و همینطور باعث می شود سططح زبان انگلیسی شما حفظ شود.